کد خبر : 26604
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1397- 15: 10

جهانگیری؛ ۱۳ ماه و ۳ سفر به گیلان/ نمایش تکراری هیئت دولت و حنایی که دیگر برای مردم رنگی ندارد!

جهانگیری؛ ۱۳ ماه و ۳ سفر به گیلان/ نمایش تکراری هیئت دولت و حنایی که دیگر برای مردم رنگی ندارد!

آیا بهتر نیست لااقل از فریب افکار عمومی دست برداشته و به جای این حرکات نمایشی و افتتاح‌های تکراری فکری به حال مردم ضعیف و مستضعف جامعه شود؟!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور باز هم با همراهی جمع کثیری از مدیران و اعضای هیئت دولت به استان گیلان سفر کرده و به بازدید از چند طرح اقتصادی واحدهای خصوصی منطقه آزاد انزلی پرداخت.

وی که در تاریخ‌های ۲۷ اردیبهشت و ۷ تیر سال گذشته نیز به گیلان سفر کرده بود، این بار در ۵ تیرماه با حضور در مناطق دیدنی استان و شهرستان بندر انزلی، چندین طرح مبهم و عوام فریبانه از قبیل “اسکله مارینا” ، “کریدور چین_قزازستان_ایران” ، “بزرگترین آکواریوم ایران” ، “باغ خزندگان” و  پروژه ای با عنوان “زیرساختی، گردشگری و صنعتی” را افتتاح نمود.

این سفر علاوه بر این بازدیدها و افتتاح‌‌های نمایشی که به کار معمول و همیشگی هیئت دولت تبدیل شده، هزینه‌های میلیاردی و هنگفتی را برای تفریح جهانگیری و همراهانش در استان گیلان برجای گذاشت که ضروری است استانداری گیلان و منطقه آزاد انزلی به مردم توضیح دهند که مخارج این سفر از کدام ردیف بودجه و منابع مالی تامین شده است؟!

با توجه به اوضاع شدیدا وخیم و نابسامان اقتصادی کشور که ماحصل تدبیر امثال جهانگیری و هیئت دولت می باشد، آیا بهتر نیست لااقل از فریب افکار عمومی دست برداشته و به جای این حرکات نمایشی و افتتاح‌های تکراری فکری به حال مردم ضعیف و مستضعف جامعه شود؟!

در شرایطی که بسیاری از مردم از خرید نان شبشان عاجز مانده‌اند و بازار دلار و گرانی‌ها آنان را به ستوه آورده است، آیا نباید جناب جهانگیری و همه کسانی که وی را در این سفر همراهی نموده اند دنبال راه ‌چاره‌ای باشند؟!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار