کد خبر : 30459
تاریخ انتشار : جمعه 11 آبان 1397- 10: 21

جهش دو پله‌ای تکواندوکار گیلانی در جدیدترین رنکینگ المپیکی

جهش دو پله‌ای تکواندوکار گیلانی در جدیدترین رنکینگ المپیکی

در جدیدترین رنکینگ المپیکی در ماه نوامبر، تکواندوکار گیلانی وزن منفی ۵۸ کیلوگرم تیم ملی کشورمان با درخشش در رقابت‌های گرندپری انگلیس موفق به جهش دو پله‌ای شد.

به گزارش گیلانستان، جدیدترین رنکینگ المپیکی در ماه نوامبر از سوی فدراسیون جهانی تکواندو اعلام شد و آرمین هادی پور تکواندوکار گیلانی وزن منفی ۵۸ کیلوگرم تیم ملی کشورمان با درخشش و کسب مدال طلا در چهارمین مرحله مسابقات گرندپری ۲۰۱۸ موفق به جهش دو پله‌ای شد.

هادی پور با قهرمانی در رقابت‌های گرندپری انگلیس علاوه بر کسب جایزه پنج هزار دلاری موفق به کسب ۴۰ امتیاز رنکینگی شد و مجموع امتیازات خود را به ۲۹۹.۰۳ امتیاز رساند، این امتیاز کافی بود تا تکواندوکار گیلانی با دو پله صعود در رده چهارم وزن منفی ۵۸ کیلوگرم قرار بگیرد.

در این وزن تائه هون کیم از کره جنوبی با کسب ۵۶۲.۷۶ امتیاز، خسوس کابررا از اسپانیا با کسب ۳۴۵.۸۵ امتیاز و میخائیل آرتامونوف از روسیه با کسب ۳۳۱.۳۱ امتیاز به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم جای گرفتند.

هادی پور در وزن منفی ۵۴ کیلوگرم جهانی با کسب ۱۶۹.۹۰ امتیاز در رده اول جای دارد، در این وزن سزار رودریگوئز از مکزیک با کسب ۱۵۳.۹۶ امتیاز و تائه هون کیم از کره جنوبی با کسب ۱۴۵.۸۰ امتیاز به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم جای گرفته‌اند.

تکواندوکار گیلانی در وزن منفی ۵۸ کیلوگرم جهانی با کسب ۱۳۰.۶۳ امتیاز و با ۹ پله صعود در رده سیزدهم جای گرفته است، در این وزن تائه هون کیم از کره جنوبی با کسب ۴۱۶.۹۶ امتیاز، خسوس از اسپانیا با کسب ۳۱۵.۱۰ امتیاز و میخائیل از روسیه با کسب ۳۱۲.۹۴ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جای گرفته‌اند.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار