کد خبر : 25705
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴

جوانان انقلابی نه دارای معدن شن و ماسه هستند و نه در دانشگاه می‌خوابند و ماهی 8 میلیون حقوق می‌گیرند/ نگذارید مدیریت استان به دست نا اهلان بیفتد

جوانان انقلابی نه دارای معدن شن و ماسه هستند و نه در دانشگاه می‌خوابند و ماهی 8 میلیون حقوق می‌گیرند/ نگذارید مدیریت استان به دست نا اهلان بیفتد

عضو شورای جوانان انقلابی رشت گفت: کسانی که در همین شهر رشت سال 88 مدیریت و رهبری اغتشاشات را بر عهده داشته و مردم و دانشجویان را به شورش در خیابان ها تحریک می کردند اما امروز در پست های کلیدی و حساس استان مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش گیلانستان به نقل از رویدادگیلان، مجتبی امین در دیدار جوانان فعال و نخبه گیلانی با امام جمعه رشت ضمن اشاره به تاسیس شورای جوانان انقلابی شهر رشت اظهار کرد: این شورا متشکل از 11 فعال سیاسی شهر بوده و پیگیر مطالبات جوانان مومن و انقلابی رشت می باشد.

وی خطاب به نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: جوانان حاضر در جلسه از افرادی هستند که بدون هرگونه ملاحظه ای، در ایام فتنه سالهای 88 و 96 که خیلی از بزرگان مهر سکوت بر دهان زده بودند، سینه سپرکرده و جانانه از امام مسلمین و آرمانهای نظام و شهدا دفاع کرده و می کنند.

عضو شورای جوانان انقلابی شهر رشت تاکید کرد: جوانان نمی توانند تحمل کنند کسانی که در همین شهر رشت سال 88 مدیریت و رهبری اغتشاشات را بر عهده داشته و مردم و دانشجویان را به شورش در خیابان ها تحریک می کردند اما امروز در پست های کلیدی و حساس استان مشغول به فعالیت باشند.

امین با بیان اینکه گیلان استانی سیاست زده و شدیدا حزبی و به دور از شایسته سالاری است، ابراز نمود: مدیران دولتی و نمایندگان مجلس ضمن گوشه نشین کردن جوانان متعهد و متخصص به بهانه انقلابی و تندرو بودن، افراد فاقد صلاحیت را در بخشهای مختلف دستگاههای اجرایی استان منصوب می‌کنند.

مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی گیلانستان با اشاره به فضای نامساعد رسانه ای گیلان گفت: فعالان فضای مجازی و مطبوعات در استان با عدم نقدپذیری مدیران و نمایندگان مجلس مواجه بوده و درصورت انتقاد از عملکرد نامطلوب این مسئولان و دفاع از حقوق مردم، می بایست لحظات و روزهای دوران جوانی خود را در راهروهای دادگستری و محاکم قضایی سپری کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: جوانان فعال و با انگیزه مساجد شهر و استان در حالی که شبانه روز وقت خود را خالصانه برای برگزاری مراسمات مذهبی و کارهای تربیتی موثر صرف میکنند، اما می بینند از طرفی یک مدیرکل که تاریخ انتصابش به سالها قبل از تولد همین جوانان بر میگردد، همچنان بر صندلی خود تکیه زده و نه تنها هیچ نوآوری و اقدام موثری در راستای کمک به مساجد فعال استان انجام نمیدهد، بلکه سنگ اندازی هم میکند.

امین همچنین افزود: مدیر کلی دیگری هم که نام اسلام را در اداره خود به یدک می‌کشد، تمام دغدغه اش شده کنسرت های موسیقی و رفع شدن مشکل صدای خوانندگان در سالن های اجرا.

عضو شورای جوانان انقلابی رشت در ادامه اذعان نمود: حضرت آیت الله فلاحتی؛ این جوانان و جمع حاضر نه دارای معدن شن و ماسه هستند و نه در دانشگاه می خوابند و  ماهی 8 میلیون تومان حقوق می گیرند؛ نه به سفرهای خارجی به بهانه ماموریت کاری رفته و نه خواهرزاده و برادرزاده و آقازاده ی مدیر یا نماینده مجلسی هستند؛ این جمع حقیقتا از جاماندگانی هستند که آرزوی نبرد با رژیم غاصب صهیونیستی در رکاب امام زمان(عج) و پیوستن به رفقای شهیدشان، از هر پست و مقام و منصبی برایشان با ارزش تر است.

امین در پایان اظهار داشت: خواهش و انتظاری هم هم از حضرتعالی داریم که با درایت و هوش حکیمانه خود نگذارید مدیریت استانی که بیش از 8هزار شهید گلگون کفن دارد، به دست نااهلان بیفتد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد سه شنبه , 1 خرداد 1397 - 8:47

احسنت برمجتبی امین این جوان برومند ومخلص استان سلام بر مجتبی امین

رفتن به نوار ابزار