کد خبر : 378
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 تیر 1394- 31: 14

جوانان مومن انقلابی و فعال در گیلان چه کسانی هستند؟ + تصاویر

جوانان مومن انقلابی و فعال در گیلان چه کسانی هستند؟ + تصاویر

آنچه در استان گیلان مشهود است پس از فتنه سال۸۸ که ریزشهایی در جبهه خواص رخ داد؛ شاهد حضور و رویش های کثیری در جبهه ولایی انقلاب بودیم که عاشقانانه همچنان از ولایت دفاع می کنند.

به گزارش در گیلان، پایگاه خبری تحلیلی یاوران گیلان منتشر کرد: طی سالهای اخیر مقام معظم رهبری با وارد کردن کلماتی جدید در معرفی جناح ولایی در کشور در چند نوبت ضمن حمایت از آنان ماموریتهایی را نیز به انان در سخنرانیهای عمومی محول نموده است که آخرین آنها در سالگرد گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر بود.

جملاتی با اشاره به جبهه جوانان مومن و انقلابی؛جناح مومنانه؛ و جمله اخیر ایشان در تاریخ ۶تیر۹۴ که فرمودند: «برای معرفی شهدای هفتم تیر …به نظر میرسد که این کار را هم بایستی سپرد به جناح فرهنگیِ مؤمنِ انقلابیِ مردمیِ خودجوش؛ این جوانهایی که می‌بینید در اطراف کشور به‌طور خودجوش کارهایی انجام میدهند – کارهای فرهنگی انجام میدهند، کارهای هنری انجام میدهند، حقایقی را احیاء میکنند، استعدادهایی را بُروز میدهند، از استعدادهای بالفعلی استفاده میکنند – این کار را هم آنها باید بکنند»

آنچه در استان گیلان مشهود است پس از فتنه سال۸۸ که ریزشهای در جبهه خواص رخ داد؛شاهد حضور و رویش های کثیری در جبهه ولایی انقلاب رخ داد که مبنا, گفتار و اندیشه و رفتار خود را بر پایه رهنمودهای مقام معظم رهبری قرار داده و به دنبال شاخصه مکتب امام خمینی(ره) که معنویت؛عقلانیت و عدالت است می باشند.

جوانان ولایی و مومن و انقلابی که در گوشه و کنار این استان بدون وابستگی به باندهای ثروت و قدرت؛ با اتکا به روحیه جهادی و توجه به اصول و با دغدغه فرآیند تشکیل تمدن اسلامی به اندازه وسع خود در جهاد فرهنگی و سیاسی و بصیرت یابی و بصیرت افزایی تلاش میکنند.

جبهه مردمی فرهنگی انقلاب اسلامی با جوانان مومن و انقلابی در فرآیندی نظم یافته امکان ظهور فرصتهای جدید خدمت به انقلاب و اسلام و ولایت و راه شهدا را میتوانند با وحدت و همدلی و همگرایی و هم افزایی و ایجاد شبکه منسجم غیر حزبی ؛ و البته موحدانه و تشکیلاتی ؛ جبهه جوانان ولایی را در گیلان به ثمر رسانده و برای تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در پهنه جغرافیایی استان گیلان؛ که مجاهدانی چون میرزا کوچک خان جنگلی؛ شهید املاکی و تا به امروز شهیدان مدافع حرم همچون ، شهید علیزده و فرهاد خوشه بر را در تاریخ خود به یادگار دارد؛ تحقق ببخشند.

برگزاری برنامه های در مساجد مختلف شهر رشت و استان همچون مسجد بادی الله؛ مسجدامام حسن مجتبی؛ مسجد فاطمه زهرا ؛مسجد سید الشهدا؛ مسجد قدس؛ مسجدآفخرا؛ مسجد صاحب الزمان؛مسجد طالقانی؛مسجدسرخبنده؛مسجد امام رضا و صدها حسینه و کانون و مرکز فرهنگی دیگر حلقه وصل جناح مومنانه دلبسته با آرمانهای ولایت است.

javanan-gilan

برای نمایش بهتر و بزرگتر تصویر بر روی آن کیک کنید.

بدیهی است که بسیاری از جوانان مومن و انقلابی در استان داریم که بدون هیچ چشم داشتی شبانه روز وقت خود را صرف فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی، تربیتی و … می کنند ولی منبع منتشر کننده این خبر به علت محدودیت اندازه عکس فوق، نتوانست تصاویر آن بزرگواران را منتشر نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

گمنام سه شنبه , ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳

سلام داداش اینها که همه […] هستن …این خودبین نباشیم

حسینی چهارشنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۰۱

خخخخخخخ

ناشناس یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۴:۰۳

یکی از این به اصطلاح جوان مومن انقلابی دلبسته ولایت برای یک شب عروسی سه میلیون پول پارچه لباس عروس و سه میلیون هزینه دوخت خرج کرده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هیئتی شنبه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲

رشت به این بزرگی اینارو داره بعضی هاشون رو خیلی خوب میشناسم خدا بخیر کنه

رفتن به نوار ابزار