کد خبر : 69491
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400- 51: 17

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

جولان کرونا در گیلان/ ۲۲۹ بیمار بد حال هستند

جولان کرونا در گیلان/ ۲۲۹ بیمار بد حال هستند

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان با اشاره به تعداد بالای آمار بستری های کرونایی در استان، گفت: از ۲۲۹ بیمار بد حال کرونایی ۱۹۶ بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

به گزارش گیلانستان، آبتین حیدرزاده با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: با وجود همه تمهیدات پیش بینی شده و افزایش تخت‌های بیمارستانی همچنان شاهد افزایش بیماران بستری هستیم.

وی با بیان اینکه کادر درمان و پرستاران خسته هستند، افزود: هم اکنون دو هزار و ۵۱ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند و تعداد بستری‌های روزانه نیز همانند روزهای گذشته سه رقمی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته ۳۳۹ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شدند، گفت: ۹۹ بیمار بد حال کرونایی نیز در بیمارستان‌های بستری هستند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۹۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، اضافه کرد: کاهش رعایت پروتکل‌ها، حضور در دورهمی ها و تجمعات و مسافرت‌ها از مهم‌ترین دلایل افزایش بیماران کرونایی در استان در هفته‌ها و روزهای گذشته بوده است.

حیدرزاده با تأکید بر اینکه تا زمان رسیدن به نقطه مطلوب واکسیناسیون عمومی تنها راهکار جلوگیری از ابتلاء و انتقال ویروس کرونا رعایت پروتکل‌ها است، افزود: شهروندان باید با جدیت و دقت بیشتری شیوه نامه‌ها را رعایت کنند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار