کد خبر : 23914
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳

حادثه آتش سوزی برج‌ گلسار رشت خسارت جانی نداشت

حادثه آتش سوزی برج‌ گلسار رشت خسارت جانی نداشت

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه حادثه آتش سوزی انبار برج‌ گلسار رشت مهار شد گفت: خوشبختانه حادثه آتش‌سوزی انبار برج‌ گلسار خسارت جانی نداشت.

به گزارش گیلانستان، شهرام مومنی در گفت‌وگویی با اشاره به تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی حهت اعلام وقوع آتش‌سوزی در یکی از انبار‌ی‌های برج گلسار شهر رشت اظهار داشت: پس از تماس مذکور نیروهای آتش‌نشانی شهرداری رشت در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات‌ ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه 24 نیروی آتش‌نشانی به همراه 7 خودرو اطفاء حریق از 4 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند گفت: حادثه در یکی از انبار‌های برج گلسار و به علت عدم رعایت ایمنی در اقدامات جوشکاری صورت گرفته بود.

مومنی با تاکید بر اینکه حادثه مذکور با تلاش ویژه ماموران آتش‌نشانی مهار و از سرایت آتش به اماکن همجوار جلوگیری شد تصریح کرد: خوشبختانه حادثه آتش‌سوزی انبار برج‌ گلسار خسارت جانی نداشت.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات‌ ایمنی شهرداری رشت با اشاره به اینکه میزان خسارت مالی این حادثه در دست بررسی است بیان کرد: در حال حاضر حریق در انبار مذکور به طور کامل مهار شده است.

مومنی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و وزش باد گرم در مناطق مختلف استان گیلان توصیه می‌شود شهروندان از روشن کردن آتش در مزارع و علف‌زارها خود‌داری کرده و نکات ایمنی را رعایت کنند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار