کد خبر : 6170
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1395- 17: 10

حاضرم در مصلای رشت با یک نفر مرد مناظره کنم/ ریشه بنده از اساتید بزرگ عموی جنابعالی در قم است

حاضرم در مصلای رشت با یک نفر مرد مناظره کنم/ ریشه بنده از اساتید بزرگ عموی جنابعالی در قم است

به شما و هرشخص دیگری که مدعی است دوستان ارزشی این استان مثل خوارج شدند عرض میکنم یک جلسه علنی حتی در مصلای رشت بگذارید و یک نفر مرد را هم پیدا کنید تا با بنده مناظره کند.

به گزارش گیلانستان، حسن کربلایی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان در واکنش به مصاحبه اخیر محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در یادداشتی با عنوان “وکیل الخال زبان گشود” نوشت:

“نماینده آستانه پس از گذشت حداقل یکماه از دستگیری مهدی مجرد، بالاخره طاقت نیاورد و زبان گشود و منتقدین مجرد و احتمالا امام جمعه رشت را خوارج نامید، البته اندازه این نماینده آنقدر زیاد نیست که بنده تمایلی به پاسخ دادن به وی داشته باشم ولی مجبورم از سایر نمایندگان استان سوال کنم و بگویم چرا راجع به این موضوع مهم اظهار نظری نمیکنید، انتظار مردم این است که امر به معروف و نهی از منکر کنید، ابراز عقیده کنید، حیف و میل شدن بیت المال را محکوم کنید، با نفوذ جریانهای خطر ناک در بیوت علماء مقابله کنید، سالوس بازی و چاچول بازی را از هر کس که باشد محکوم کنید و مدیران را جهت پیگیری پرونده های متعدد مجرد و بیت اقای قربانی تشویق کنید.، به هرحال شما نماینده هستید و انتظار همه این است در بزنگاه ها، جانب حق را بگیرید، میدانید که بی تفاوت‌ها، همان مجرمان محسوب میشوند.

اسناد روشن ما میگوید مجرد از ابتدای ساخت عمارت آدینه خطا و اشتباه و خلاف کرده تا الان، نامه های اشتباهات و خطاها و… هم همه موجود است. شهرداری، دادگستری، فرمانداری، مسکن و شهر سازی پر است از مدارک….. مجرد از ابتداء تا انتهاء در ساخت مدرسه جاده تهران دچار اشتباه و خطا و تخلف شده تا الان، در مدرسه جنب مسجد حاج سمیع هم همینطور و البته در همه موارد آیةالله قربانی در جریان هستند.

بنده قبلا مواردی از اتهامات مجرد را توضیح دادم و البته حق این است که منتظر رای نهایی دادگاه باشیم….. به وکیل الخال و امثاله میگویم اگر دلتان به حال اقای قربانی میسوخت، باید از او و دفترش حفاظت میکردید، رهایش کردید، و نان به نرخ روز خورهای معلوم الحال ، بر خر مراد خویش سوار شدند. خوب است بدانید و به این موارد را توجه کنید، تمام رودخانه های رشت باید نود متری باشد قبل از عمارت آدینه و پس از آن هرکس تخلفی کرده، از سوی شهرداری محکوم شده و مجبور به تخریب شده، چرا باید آدینه پایه های خود را به جای چهل و پنج متر فاصله تا وسط آب، نیمی از این اندازه را تصرف کند، مگر شما نماینده نیستید، اقای شهردار، اقای فرماندار، اقای نماینده، کجاست نامه های اعتراض شما،؟

الان باید این پایه ها تخریب وبه عقب برگردد، البته در قانون جدید، یکصد متر شده است، { به عبارت دیگر فاصله ساختمان تا وسط رودخانه باید پنجاه متر باشد} آقایان نماینده، در زمان قهرمانی استاندار گیلان، با پیگیری های انجام شده، بودجه یک پل هوایی روی میدان مصلی فراهم شد، عملیات اجرایی آن آغاز شد و بنده حذف جدول های نزدیک به میدان و حفر چاه جهت پایه های پل را دیدم و مدتها این سوراخهای عمیق در دوطرف و وسط میدان مصلی وجود داشت، مجرد یا هرکس دیگر به خاطر فروش مغازه های آدینه و با تبانی، عملیات پل را متوقف کردند و آثارش را محو نمودند، بفرمایید چه کسی اکنون پیگیر این موضوع است، این پل برای گیلان و نه فقط شهر رشت، حیاتی است که متاسفانه متوقف شد،،،،

اقای وکیل الخال، تعدادی از پسر عموهای شما و مجرد و معیری و برخی بستگان دیگر در یک کارخانه چای طی سالیان متمادی خود را کارگر جا زده و حق بیمه باید پرداخت میکردند که نکردند و بعض از آنان الان بازنشست شده و بعضا بالای چهار میلیون تومان حقوق باز نشستگی دریافت میکنند، این درحالی است که این جماعت اصلا به آن حقوق ها نیاز نداشته و معمولا خارخانجات چای، باید کارگران فصلی داشته باشند، اقای وکیل الخال شما احساس درد نمیکنید،،،،،

به شما و هرشخص دیگری که مدعی است دوستان ارزشی این استان مثل خوارج شدند عرض میکنم یک جلسه علنی حتی در مصلای رشت بگذارید و یک نفر مرد را هم پیدا کنید تا با بنده مناظره کند، پس از آن قضاوت را به امت حزب الله می سپاریم، هیچ ادعایی بدون مدرک نداشته ام و به انتظار چنین جلسه ای میمانم و اگر جرات داشتی برای اثبات خوارجی بودن ما در این مناظره شرکت کنید،….

البته اگر شما زمینه این مناظره را فراهم نکنید و یا سایر ین به عنوان نماینده و مدیر و مسول ریز و درشت استان به وظیفه خود عمل نکنید، ما به تکلیف خود عمل خواهیم کرد تا سیه روی شود، هرکه در او غش باشد. لازم به ذکر است بسیاری از این موارد قبلا توسط دستگاه های مربوطه در اختیار آیةالله قربانی قرارگرفته که متاسفانه گوش شنوایی نبود و طرح این مطالب نه به این عنوان است که خدای ناکرده همه مدیران استان را محکوم کنیم بلکه بخشی از آن از این باب است که پیگیری های کنونی، میتواند ریشه های فساد را در این بیت شریف بخشکاند.

کربلایی بیست و هشتم ابانماه نود و پنج

کربلایی همچنین در یادداشت دومش نوشت:

 اولا کربلایی بی ریشه نیست، ریشه بنده از اساتید بزرگ عموی جنابعالی در قم بوده، بنده بارها از زبان عموی شما در باره ریشه طیبه خودم شنیدم، ثانیا رشتی و آستانه ای و روسری  ،  تهرانی و قمی و خمینی و بوشهر و اراکی و ایرانی و عراقی نه ملاک برتری است و نه باعث خجالت.

خوب است با ادبیات دینی و قرآنی مثل اولواالباب،  مسلمین،  مومنین،  منافقین، آشنا باشد، در ادبیات دینی سلمان فارسی ایرانی میشود جزء اهل بیت پیامبر و ابو لهب هم که عموی پیامبر بود مورد لعن خدا قرار میگیرد، تبت یا ابی لهب وتب، ثالثا  خودت گفتی و خودت حکم صادر کردی؟ همینکار را سالها مجرد انجام داده، سرنوشت خوبی نداشت.  رابعا مثل  لاتهای محله  حرف نزن، زشته،  مثلا تو دکتر هستی،  شما اگر خیلی غیرتی شده،  بررسی کن و ببین چه کسانی در بیت قربانی رخنه کرده و این جایگاه و پایگاه را لکه دار کردند.

خامساً از عمو بخواه به شما اجازه دهد در مصلای رشت یک جلسه مناظره برپا کنید و من مطالبم را میگویم و شما هم از حریم بیت قربانی دفاع کن،  در اینصورت مردم قضاوت میکنند،  سادساً خوب بود عجله نمیکردند، شاید موضوع ریشه دارتر از این حرفها باشه،  شاید موارد و مطالب دیگری افشاء شده و شما را مجبور به عذر خواهی کند،،  اما اینکه من خارجی هستم و یا از خوارج هستم هم قابل تامل است.

من از ابتدای عمرم از مجموعه های فرصت طلب خارج بودم، از بیوت غیر صالحه خارج بودم، از پول و زندگی دنیا خارج بودم، از  جمع بدخواهان،  منافقین، فرصت طلبان،  خورندگان بیت المال،  نان به نرخ روز خورها،  ضد انقلاب،  فتنه گرها همیشه خارج بودم و واقعا پست و مقام و فامیلی و نسبت و هم لباس و عمو و عمه و دایی را به گوشه ای نهاده و از تعلق به آنها خارج شدم.  حسب و نسب من معلوم است،  زیاد عجله نکنید نوبت معرفی حسب و نسب و تعلقات شما و خاندان شما خواهد رسید.

اگر عقل سیاسی داشتی با کربلایی و کربلایی ها با زبان تهدید سخن نمیگفتی،  البته  به خاطر اتهام خوارج به بنده، از شما شکایت نمیکنم زیرا اثبات آن برایت دردسرهای زیادی ایجاد میکند. بیست و هشتم مهرماه نود و پنج

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار