کد خبر : 13514
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 خرداد 1396- 40: 17

حتی یک مورد ناامنی در انتخابات استان گیلان گزارش داده نشد

حتی یک مورد ناامنی در انتخابات استان گیلان گزارش داده نشد

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان با اشاره به اینکه انتخابات به‌خوبی در استان گیلان برگزار شد گفت: حتی یک مورد ناامنی در انتخابات گیلان گزارش داده نشد.

به گزارش گیلانستان،  محمد احمدی‌پور عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گیلان با تشکر از حضور حداکثری مردم گیلان در انتخابات اظهار داشت: دو انتخابات با ماهیت ملی و محلی را برگزار کردیم و در کنار آن نیز نباید از خدمت رسانی تا آخرین لحظه غافل می‌شدیم.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان با اشاره به اینکه انتخابات به‌خوبی در گیلان برگزار شد بیان کرد: مجموعه اجرایی و هیئت نظارت, مجلس, بازرسی, قوه قضاییه و سپاه به‌خوبی در برگزاری انتخابات مشارکت کردند و انتخابات در امنیت کامل برگزار شد.

احمدی‌پور با اشاره به اینکه از ۲۵ دی ماه سال گذشته با اعلام وزارت کشور و دستور استاندار، ستاد انتخابات در استان گیلان تشکیل شد ابراز داشت: ۵ کمیته زیرمجموعه ستاد انتخابات تشکیل شد و ده جلسه در ستاد امنیت انتخابات برگزار شد.

وی از آموزش ۲۳ هزار نفر برای برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: ۱۶ هزار و ۵۰۹ خبر انتخاباتی جمع بندی و به وزارت کشور ارسال شد و حدود ۵۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات مشارکت کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان برگزاری ۲۳۰ جلسه مشارکت حداکثری, تهیه اطلس تهدید امنیت استان و تهیه طرح امنیتی برای همه شهرستان‌ها را از جمله اقدامات ستاد انتخابات و ستاد امنیت انتخابات عنوان کرد.

معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استاندار گیلان با اشاره به اینکه یک میلیون و ۵۶۳ هزار و ۷۳۲ نفر در انتخابات استان گیلان شرکت کردند ابراز داشت: ۸۲.۶ درصد در انتخابات گیلان مشارکت کردند و آمار مشارکت کشوری ۷۳ درصد بود.

وی آمار منتخبان مردم در شوراهای شهر و روستای گیلان را ۶ هزار و ۹۵۳ نفر اعلام کرد و گفت: ۱۴ هزار و ۶۶۵ نفر در ۵۲ شهر و ۲ هزار و ۱۷۶ روستا با یکدیگر رقابت کردند که حتی یک مورد گزارش ناامنی توسط همکاران نیروی انتظامی گزارش نشد./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار