کد خبر : 5474
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸

حجاب و عفاف سبب آرامش بیشتر در کانون خانواده‌ است‌

حجاب و عفاف سبب آرامش بیشتر در کانون خانواده‌ است‌

مسئول واحد خواهران سازمان بسیج هنرمندان گیلان با بیان اینکه حجاب و عفاف باعث آرامش بیشتر در کانون خانواده‌ است، گفت: شاهد هجوم همه جانبه به ‌حجاب هستیم.

به گزارش گیلانستان، هاجر جعفری در گفت‌وگویی اظهار داشت: هدف از اجرای این برنامه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب براساس آموزه‌های دینی و مهم‌ترین آن رعایت کردن عفاف و حجاب در تولیدات هنری است.

وی با بیان اینکه این نشست بصیرتی با عنوان “گوهری در صدف” نامگذاری شده است گفت: این نشست با هدف توانمندسازی نخبگان و خواهران هنرمند و تاثیرگذاری در رشته‌های تخصصی ایشان و برای ترغیب و تشویق آداب اسلامی حجاب در سطح جامعه هنری خواهران است.

مسئول واحد خواهران سازمان بسیج هنرمندان گیلان با تاکید بر اینکه اکنون شاهد هجوم همه جانبه به ارزش الهی حجاب هستیم و این آسیب، تاثیر زیادی در خانواده‌ها دارد تصریح کرد: نشست بصیرتی “گوهری در صدف” بر اساس یکی از بهترین و تاثیرگذارترین روش‌های ترویجی در جامعه هنری پیش بینی شده است.

جعفری با بیان اینکه این نشست بصیرتی با حضور سرگروه‌های حلقه‌های تربیتی و افرادی که فعالیت‌های گسترده‌ای در کانون‌ها دارند انجام می‌شود گفت: بسیج هنرمندان در استان گیلان شامل 8 انجمن با حضور افرادی تاثیرگذار و 16 کانون است که از همه این افراد برای شرکت در این نشست دعوت به‌عمل آمده است.

مسئول واحد خواهران سازمان بسیج هنرمندان استان گیلان با اشاره به اینکه در گذشته کارهای غیرمستقیم با برگزاری همایش‌ها و نشست‌ها انجام شده و به صورت تخصصی برای نخستین بار است که چنین نشستی برگزار می‌شود اظهار کرد: حجاب و عفاف باعث آرامش بیشتر در کانون خانواده‌ است.

 وی گفت: با توجه به فرمایش حضرت علی(ع) که فرمود “پوشیده و محفوظ نگاه داشتن زن مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی آن زن است” خاطرنشان کرد: چادر حجاب برتر است اما حجاب، فقط گذاشتن چادر نیست و هر فردی می‌تواند با رعایت کردن پوشش مناسب از حجاب خوب برخوردار شود.

جعفری با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند “مسئله حجاب و عفاف در بین مردان و زنان در این موقعیت حساس یک ضرورت است” مطرح کرد: برخی بر این عقیده هستند که مبحث مهم حجاب مسئله‌ای فردی و شخصی است در صورتی‌که حجاب حق الهی و از واجبات است و با رعایت کردن حجاب می‌توانیم شاهد آسایش و آرامش بیشتری در جامعه اسلامی باشیم./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار