کد خبر : 13311
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

حجت‌الاسلام رئیسی مدافع حقوق مستضعفان است

حجت‌الاسلام رئیسی مدافع حقوق مستضعفان است

پدر شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا گفت: حجت‌الاسلام رئیسی فردی اصلح و پیرو ولایت فقیه و مدافع حقوق مستضعفان است و بی‌شک چنین شخصیتی موجب عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش گیلانستان، علی طاهرنیا در گفت‌وگویی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: همه مردم کشور در پاسداری از خون شهدا و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌بایست در انتخابات حضور گسترده داشته باشند.

پدر شهیدمدافع حرم  سجاد طاهرنیا با اشاره به اتحاد بین اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اذعان داشت: وحدت جبهه نیروهای انقلاب اسلامی در راه منافع و ارزش‌های ملی و انقلابی باعث افتخار و مایه مباهات خانواده شهدا و مردم انقلابی ایران است.

وی با دعوت از تمام آحاد ملت ایران برای حضور پرشور در انتخابات ابراز داشت: ما موظف هستیم در پاسداشت خون جوانان غیور گیلان و دیگر سلحشوران ایران اسلامی با شرکت در انتخابات، حمایت خود از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی به همه جهانیان اثبات کنیم.

پدر شهید سجاد طاهرنیا با اعلام حمایت قاطع خود از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی اذعان داشت: رئیسی فردی اصلح و پیرو ولایت فقیه و مدافع حقوق مستضعفان است و بی‌شک چنین شخصیتی موجب عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

شهید سجاد طاهرنیا جوان غیور گیلانی در تاسوعای حسینی سال 94 در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و حریم ولایت و مردم، در حین انجام مأموریت مستشاری در «حلب» سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

از وی دو فرزند خردسال به یادگار مانده است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار