کد خبر : 15613
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱

حجت الاسلام عادلی؛ مردی که توانست 6 سال دوام بیاورد/ از توهین‌های نماینده حامی فتنه تا زیاده خواهی‌های آقای م.م و رفقا!

حجت الاسلام عادلی؛ مردی که توانست 6 سال دوام بیاورد/ از توهین‌های نماینده حامی فتنه تا زیاده خواهی‌های آقای م.م و رفقا!

عادلی در این سالها با وجود کم کاری هایی که بعضا داشته است، اما مورد شدیدترین تهمت ها و بی مهری ها از جانب برخی مسئولین و نمایندگان استان واقع شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین ولی عادلی مدیرکل سابق اداره اوقاف و امور خیریه استان گیلان که به تازگی جای خود را به حجت الاسلام علیزاده داد، بعد از 6 سال با این مسئولیت خداحافظی کرد.

عادلی در این سالها با وجود کم کاری هایی که بعضا داشته است، اما مورد شدیدترین تهمت ها و بی مهری ها از جانب برخی مسئولین و نمایندگان استان واقع شد. در ادامه تنها به چند مورد از این اهانت ها اشاره می کنیم.

غلامعلی جعفرزاده در 2 مهر سال 93 در انتقاداتی تند اظهار کرد: ” بعد از انقلاب این همه امامزاده از کجا آمده؟/ سازمان اوقاف و امور خیریه یک زمین خوار بزرگ است”  بعد از این سخنان عجیب نماینده رشت، حجت الاسلام عادلی در نشستی خبری عنوان کرد: ” از آقای جعفرزاده می‌خواهیم از سرپرست و نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف عذرخواهی کند.” اما این قضیه به همین جا تمام نشد و نماینده رشت به جای عذرخواهی این چنین پاسخ حجت الاسلام عادلی را در مصاحبه ای داد: ” بنده متاسفم و در تعجبم از اين وضعيت! مديران استاني ما بايد فكر و ذكرشان مردم باشد چرا افتاده اند تو اين كارها ي عبث ! اصلا كه به اينها حرف زده كه …! من انتظار دارم آقاي استاندار ورود كنند و مديران خاطي و بي ادب را سرجايشان بنشاند. اصلاً اينها چه كاره اند كه در مسائل ملي دخالت مي كنند اينها در همان حوزه استاني خودشان مانده اند اينها همانهايي هستند كه بارها مديران ارشدشان آمدند كه آنها را عوض كنند ما از آنها دفاع كرديم ميبينيم كه امروز براي آنها كت مي كنند! چطور يك مدير ابتدايي استاني كه فقط يك سابقه مديريتي درعمرش دارد، بر اساس همان سابقه به خودش اجازه مي دهد كه به نماينده مجلس بگويد: “عذرخواهي كن !”…

یکی دیگر از افرادی که در این 6 سال به شدت حجت الاسلام عادلی را در تنگنا قرار می داد و از ایشان تقاضاهای غیرقانونی و ناصوابی می داشت، آقای میم.میم و رفقایش بود! که زیاده خواهی‌های این اشخاص از بحث دهکده ساحلی انزلی و آن 15 باب مغازه ای که ساخته شده گرفته تا موضوع مسجد حرم خواهر امام رضا(ع) و سرنوشت نامعلومِ آن ۱۵۰ میلیون تومانی که برای ساخت حرم اهدا گردید، همه و همه گویای سنگ اندازی های آقایان به حرکت اداره کل اوقاف گیلان است.

در پایان هم به بخشی از سخنان حضرت آیت الله قربانی در دیدار با روحانیون و ائمه جماعات استان گیلان در تاریخ 4 شهریور 95 اشاره می نماییم که معظم له فرمودند: “من هیچ انتظار نداشتم مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان این طور عوامانه حرف بزند و در روزنامه ها هم که برای من آوردند ماه رمضان مسجدی که سالها محل تجمع مومنین پشت سر آیت الله لاکانی بوده،امسال قفل شده است!… از مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان که از براداران ما هست و من از منبرش خوشم می آید ،حرف خوب می زند،اما عمل نمی کند؛می خواهم شخصآ استعفا بدهند و یا اعتراف به این بکنند که کار من ،کاری غلط بوده است(تکبیر جمعیت)…. آقایان می خواهند یک جلسه سراسری قرآن در گیلان بگذارند،به نزد من آمدند گفتند که از شما می خواهیم در این جلسه شرکت کنید و ما هم قرآنی هستیم ،گفتم تا زمانی که آقای عادلی با این روحیه در اوقاف هست،من همکاری و در جلسه شما شرکت نمی کنم(احسنت حضار)….

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسن نژاد شنبه , 24 تیر 1396 - 0:27

این معظم له پدر استان ما رو در آورده و این استان رو بیچاره کرده…چرا معظم له یکبار ازمدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی (یاری)یا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی(فاضل)انتقاد نکرد!!مگر در این دو اداره همه چیز گل و بلبل است؛بگذریم همه میدانند که موضوع سر لحاف ملا نصرالدین است.العاقل یکفیه الاشاره

رفتن به نوار ابزار