کد خبر : 58629
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 آبان 1399- 27: 10

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت:

حجم زیاد مشکلات سپیدرود تنها باخرد جمعی حل می‌شود

حجم زیاد مشکلات سپیدرود تنها باخرد جمعی حل می‌شود

مدیرعامل باشگاه سپیدرود با بیان اینکه فرماندار، دادستان، مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین از سه نماینده رشت در مجلس قول دادند کنارمان بمانند و بخشی از مشکلات مالی را برطرف کنند، گفت: تأکید می‌کنم که حجم مشکلات سپیدرود بسیار زیاد است و تنها باخرد جمعی و همدلی می‌توان آن‌ها را از پیش برداشت.

به گزارش گیلانستان، مهدی آقازاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به زمان اندک باقی‌مانده تا آغاز مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال اظهار کرد: متأسفانه مشکلات مالکیتی باشگاه موجب شد تا آغاز رسمی تمرینات به تعویق بیفتد و زمان شکل گرفتن تیم از دست برود.

وی با بیان اینکه دلیل اصلی تأخیر آغاز تمرینات و معرفی کادر فنی، انتخاب یک مالک واجد شرایط برای اداره سپیدرود بود، گفت: پس از تشکیل کارگروه انتخاب مالک زیر نظر فرماندار رشت، هنوز این اتفاق نیفتاده و ازآنجایی‌که خواسته اصلی هواداران سپیدرود تعیین تکلیف مالکیت بود صبر کردیم تا این اتفاق بیفتد اما زمان زیادی ازدست‌رفته و طبق آخرین اعلام سازمان لیگ در هفته نخست آذرماه مسابقات آغاز خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود با بیان اینکه پس از انتصاب بنده به‌عنوان مدیرعامل، مدیرکل ورزش و جوانان به بنده اختیار تام دادند تا زمان انتخاب مالک جدید اداره امور باشگاه را بر عهده داشته باشم، افزود: طبق این اختیار، بنده، سهیل حق‌شناس که فصل گذشته نیز سرمربی سپیدرود بودند را در سمت خود ابقا کردم و از وی خواستم در کمترین زمان ممکن تمرینات آماده‌سازی را آغاز کنند.

آقازاده مأموریت اصلی خود را سروسامان دادن سپیدرود برای آغاز تمرینات و جذب بازیکن از یک‌سو و برطرف کردن مشکل نقل و انتقالات سپیدرود از سوی دیگر دانست و تصریح کرد: در کنار به حرکت درآوردن تیم برای آماده‌سازی هدف بزرگ و اصلی ما پیدا کردن یک خریدار قابل‌قبول برای انتقال قطعی باشگاه است و من فقط به‌عنوان یک امانت‌دار تا حل مشکل، مالکیت این سمت را بر عهده خواهم داشت.

بازیکن اسبق باشگاه سپیدرود با درخواست کمک از خانواده بزرگ پیشکسوتان سپیدرود و هواداران پرشمار این باشگاه بیان کرد: سپیدرود دریکی از خاص‌ترین شرایط تاریخ خود قرار دارد و روزی که در لیگ برتر بود همه برای کنار سپیدرود ماندن سر و دست می‌شکستند و امروز به‌جز اندک افراد دلسوز، کسی کنار سپیدرود نمانده و تنها امید ما هواداران هستند.

وی با بیان اینکه فرماندار، دادستان، مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین از سه نماینده رشت در مجلس قول دادند کنارمان بمانند و بخشی از مشکلات مالی را برطرف کنند، گفت: تأکید می‌کنم که حجم مشکلات سپیدرود بسیار زیاد است و تنها باخرد جمعی و همدلی می‌توان آن‌ها را از پیش برداشت.

آقازاده بازگرداندن بازیکنانی که در این مدت علی‌رغم داشتن قرارداد به‌صورت غیرقانونی از سپیدرود جدا شدند را یکی از کارهای دیگر خود دانست و تصریح کرد: به دلیل فاصله کم تا آغاز بازی‌ها ما باید دو پلان داشته باشیم و یک فرض را بگذاریم ممکن است تا هفته‌های نخست متکی به بازیکنانی باشیم که قرارداد دارند و یک پلان هم باز شدن پنجره باشد و جذب بازیکنان جدید، اما باید خود را برای همه اتفاقات آماده کنیم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار