کد خبر : 5825
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مهر 1395- 25: 10

حذف درس حسین فهمیده وطن فروشی است / شهدا نسبت به این اقدام ننگین سکوت نمی‌کردند

حذف درس حسین فهمیده وطن فروشی است / شهدا نسبت به این اقدام ننگین سکوت نمی‌کردند

دبیر جبهه‌ فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به حذف درس حسین فهمیده از کتاب کلاس ششم گفت: این اقدام ها و تصمیم‌گیری‌های مغرضانه؛ فقط و فقط از دست کدخداباوران وطن فروشی بر می‌آید.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام والمسلیمن سعید مهدوی، در مراسم قرعه کشی نمایش فصل شیدایی، ضمن تبریک گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس، اجرای این نمایش بزرگ را یک فرصت زیبای معنوی برای استان خواند و اظهار داشت : ” فصل شیدایی دستمزد برگزاری کنگره‌ی ۸۰۰۰  شهید استان گیلان بود و ما در ادامه‌ی سال نیز به واسطه‌ی برگزاری فصل شیدایی چشم انتظار دستمزدهای معنوی دیگر در استان خواهیم بود. “

وی همچنین با اشاره به حذف درس شهید فهمیده از کتاب های درسی افزود: ” به بهانه ی اینکه مراسم امشب در جوار شهدای گمنام برگزار شد، وظیفه‌ی تبلیغی خود می‌دانم که اعتراض خود را نسبت به وطن فروشی بعضی از مسئولین نظام در مورد حذف این درس اعلام کنم. این اقدام ها و تصمیم گیری‌های مغرضانه؛ فقط و فقط از دست کدخداباوران وطن فروشی بر می‌آید که می‌خواهند به  فرهنگ مقاومت ملت ایران  لطمه زده و آن را محو کنند. “

دبیر جبهه‌ی فرهنگی استان در ادامه با بیان اینکه شهید فهمیده قهرمانی ایرانی و اسلامی برای فرزندان این سرزمین و الگویی کامل است گفت: ” چه معنا دارد درس  یک “پترس هلندی”  ده‌ها سال در کتابهای دانش آموزان این کشور تدریس شود اما درس شهید حسین فهمیده که یک قهرمان دینی، ملی و ” واقعی ” است و می تواند بهترین الگو برای دانش آموزان باشد بدون هیچ عذر و بهانه  و دلیلی از کتاب‌های درسی برداشته شود.”

وی هم چنین اجرای فصل شیدایی را ثمره‌ی خون شهدا و توسل به آنها دانست و خاطر نشان کرد: ” ما بنا نداریم فصل شیدایی را نمایش دهیم ولی روح شیدایی و انقلابی را با این اقدام‎ها در ملت بکشیم. بی شک فصل شیدایی ثمره‌ی خون شهداست که به اجرا درآمد. اگر امروز همان شهدا و شهدای مدافع حرم؛ سیرت‌نیاها و طاهرنیاها بودند؛ نسبت به این اقدام ننگین سکوت می‌کردند؟ قطعا اعتراض و موضع گیری های شدیدی نشان می‌دادند.

انتهای پیام/۸دی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار