کد خبر : 13777
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶

حراست از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب وظیفه همگان است/ تأکید بر برگزاری مردمی مراسم ارتحال امام

حراست از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب وظیفه همگان است/ تأکید بر برگزاری مردمی مراسم ارتحال امام

امام‌جمعه رودسر با تأکید بر اینکه برنامه‌های ایام سوگواری امام خمینی (ره) با محوریت مردم برگزار شود، گفت: حراست از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب وظیفه همگان است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام تقی روحانی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد سال 1342 در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: مناسبت‌هایی مانند دهه فجر و سالگرد ارتحال امام (ره) نباید به‌صورت دولتی و اداری برگزار شود بلکه مردم انقلاب کردند و در همه صحنه‌ها حضور داشتند و با اجرای برنامه‌های دولتی حضور مردم را کمرنگ نکنیم.

وی با تأکید بر برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) با محوریت مردم و اقشار مختلف جامعه گفت: همه دشمنان انقلاب و نظام به برنامه‌های 14 و 15 خردادماه در سطح کشور چشم دوخته‌اند تا ارادت مردم به امام و انقلاب را بعد از چندین سال ارزیابی کنند.

امام‌جمعه رودسر مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را فرصت مناسبی برای تبیین شخصیت ایشان به جامعه به‌ویژه نسل جوان دانست و گفت: حراست از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب وظیفه همگان است.

نظام و انقلاب مدیون شخصیت والای امام خمینی (ره) است

فرماندار شهرستان رودسر نیز در این نشست با گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان ماه عبادت، بندگی، خودسازی و غلبه بر نفس است امیدوارم همگی از این فرصت برای فائق آمدن بر نفس آماره استفاده کنیم.

امیر جانبازی رودسری با تسلیت ایام فرارسیدن رحلت ملکوتی و جان‌سوز حضرت امام خمینی (ره) گفت: هماهنگی و تعامل همه دستگاه‌ها و ادارات در سطح شهرستان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) و قیام 15 خرداد ضروری است.

وی بابیان اینکه امسال با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و سالگرد ارتحال امام (ره) برنامه اعزام زائران به مرقد مطهر امام را نداریم افزود: بایستی برنامه‌ها به‌صورت ویژه‌تر و در شان و جایگاه شخصیت والای ایشان باشد.

فرماندار رودسر نظام و انقلاب را مدیون شخصیت والای امام (ره) دانست و گفت: ایشان توانست گفتمان آزادی‌خواهی و عدالت‌خواهی را در دنیا جا بیندازد و سکان هدایت و استمرار این راه ارزشمند امروز بر عهده مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به راه‌اندازی دسته‌های عزاداری در این ایام افزود: انتظار می‌رود ادارات، بازاریان و کسبه نسبت به تبلیغات محیطی و برافراشته کردن بیرق عزا در سطح شهرستان رودسر اقدام کنند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار