کد خبر : 6501
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1395- 14: 9

حرف های نسنجیده نماینده گیلانی به طرفداری از فتنه، دل رهبر معظم انقلاب را خون کرد

حرف های نسنجیده نماینده گیلانی به طرفداری از فتنه، دل رهبر معظم انقلاب را خون کرد

امام جمعه موقت املش در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر گفت: حرف های نسنجیده نماینده گیلانی به طرفداری از فتنه، دل رهبر معظم انقلاب را خون کرد

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام احمد احمدی روشن در خطبه های نماز جمعه امروز املش پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: شاید انتخابات آمریکا فصل جدیدی در این کشور را آغاز بنماید ولی کارنامه سیاه آن را پاک نخواهد کرد و جنایات آمریکا نه تمام شدنی هستند و نه فراموش شدنی.

امام جمعه موقت املش افزود: تبلیغات انتخاباتی این دوره آمریکا چهره منفور سیاست مداران این کشور را برای تمام دنیا روشن و آشکار نمود گرچه پیش از این ها امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری آمریکا را به همه جهانیان جنایتکار معرفی نموده بودند.

وی ادامه داد: متاسفانه عده ای درکشور فریب خورده دشمنان هستند و به آمریکا دل خوش کرده اند و زمزمه مذاکره و توافق  با آمریکا سرمی دهند. این افراد باید به کارنامه سرشار از جنایت آمریکا رجوع کنند و از این کوتاه نظری دست بکشند.

حجت الاسلام احمدی روشن خاطرنشان کرد: در دنیا کشوری نیست که با مذاکره و سازش با آمریکا موفق به رشد و پیشرفت شده باشد و از همه مهم تر خود ملت ایران چه پیش از پیروزی انقلاب و چه پس از آن نشانه ای از دوستی واقعی آمریکا ندیده اند تا به آن اعتماد کنند.

خطیب جمعه موقت املش در ادامه به هفته کتاب و کتابخوانی اشاره نمود و اظهارداشت : یک کتاب خوب دارای محتوا و مفاهیم فراوانی است که محصول تجربه های فراوان بشریت و خلاقیت های ذهنی اوست و یکی از مفیدترین و موثرترین ابزار آموزشی می باشد.

وی ادامه داد: در هفته ای که پیش رو داریم سالروز آزادسازی سوسنگرد می باشد که در اوایل دوران هشت سال دفاع مقدس این شهر مهم در محاصره ارتش بعث عراق گرفتار و سپس اشغال شدولی به همت نیروهای بسیجی و همکاری سپاه و ارتش آزاد گردید که در این زمینه خیانت بنی صدر ملعون آشکار شد.

حجت الاسلام احمدی روشن در پایان به حرف های نماینده گیلانی در مجلس به طرفداری از فتنه  اشاره نمود و گفت: وقتی فتنه خط قرمز است ، چرا با حرف های نسنجیده تان از تریبونی که به شما سپرده شده است ،دل رهبر معظم انقلاب را خون می کنید/املش ما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار