کد خبر : 32237
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

حرکت جلوتر از رهبری اعمال را باطل می‌کند

حرکت جلوتر از رهبری اعمال را باطل می‌کند

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه آیت‌الله شاهرودی در طول عمر خود، همیشه پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کرده و هیچ‌گاه از ولی‌فقیه پیشی نگرفته‌اند گفت: حرکت جلوتر از مقام معظم رهبری اعمال خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را باطل می‌کند.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا شامگاه چهارشنبه در مراسم ارتحال آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی در مسجد عباسیه این شهرستان اظهار کرد: آیت‌الله شاهرودی عمر خود را در سنگر مبارزه، جهاد و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپری کرده است.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه اگر یک عالم فقیه و دین‌شناسی از دنیا برود در دین مبین اسلام خلائی ایجاد می‌شود که این خلاء با هیچ چیزی پر نمی‌شود گفت: طبق حدیثی از رسول خدا، علما و دانشمندان دین، وارثان پیامبر(ص) بوده و فرشتگان مقرب الهی دانشمندان دین را دوست می‌دارند.

استاد حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان آستارا با اشاره به اینکه اهل زمین قدرشناس علما و دانشمندان دین نیستند و در طول تاریخ خیلی از همین علما توسط اهل زمین مورد ظلم و بی‌مهری قرارگرفته‌اند افزود: دغدغه عالمان دینی، آزادی‌خواهی، دفاع از احکام اسلامی و بیان حقایق دینی است.

وی علما و مراجع تقلید را روشنی‌بخش اهل زمین دانست و تصریح کرد: اگر عالمان دینی نبودند بسیاری از انسان‌ها در تشخیص مسیر درست به بیراهه می‌رفتند و تاریخ ثابت کرده است هرزمانی که مردم پشت سر علما حرکت کرده‌اند به موفقیت دست یافته‌اند.

حافظ‌نیا با اشاره به اینکه آیت‌الله شاهرودی در طول عمر خود، همیشه پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کرده و هیچ‌گاه از ولی‌فقیه پیشی نگرفته‌اند بیان کرد: حرکت جلوتر از مقام معظم رهبری اعمال خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را باطل می‌کند.

امام‌جمعه آستارا جایگاه شهید را بالا دانست و تصریح کرد: در روز قیامت وقتی قلم علما را خون شهدا وزن می‌کنند این قلم علما است که بر خون شهدا سنگینی می‌کند و اگر امروز یک نفر به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود این به خاطر آموزه‌های علما است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار