کد خبر : 42249
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مهر 1398- 12: 14

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

حرکت “رضاخانی” آموزش و پرورش گیلان در برداشتن چادر از سر دختران/ ممانعت از حضور دانش آموزان چادری در آزمون تیزهوشان! + جزئیات

حرکت “رضاخانی” آموزش و پرورش گیلان در برداشتن چادر از سر دختران/ ممانعت از حضور دانش آموزان چادری در آزمون تیزهوشان! + جزئیات

آموزش و پرورش گیلان در حرکتی “رضاخانی” اقدام به برداشتن چادر از سر دانش آموزان چادری در آزمون تیزهوشان نمود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی گیلانستان، شهریور امسال اتفاقی عجیب و قابل تامل در رشت رخ داد که نشانگر اوج نفوذ و تفکر ضد دینی در آموزش و پرورش گیلان می باشد که گویی این دستگاه به اصطلاح فرهنگی، عزم خود را جزم کرده تا تدین و دین‌مداری از مدارس شهر و استان رخت بر کند!

بر همین اساس در آزمون مدارس تیزهوشان دخترانه شهرستان رشت، از شرکت افرادی که به زینت چادر مزین بوده اند بدون اطلاع قبلی ممانعت شده و به طرزی عجیب و به شیوه رضاخانی به بهانه شائبه تقلب حین برگزاری آزمون، چادر از سر شرکت کنندگان برداشته اند!

این در حالی است که در جلسه مذکور بازرسان مرد تردد کرده و این امر علاوه بر عدم رعایت حریم دختران شرکت کننده در آزمون، فشار روانی و استرس را برای شرکت کنندگان در پی داشته است.

شایسته است مدیرکل پرحاشیه آموزش و پرورش گیلان ضمن عذرخواهی رسمی از مردم و شرکت کنندگانِ در آزمون، در صدد جبران این خسران و فاجعه بزرگ بر آید.

پیش از این نیز موسسه فرهنگی تربیتی یاران سبز موعود(عج) رشت با نامه شخص مدیرکل مجبور به توقف فعالیت و تخلیه مکان آموزش شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار