کد خبر : 59062
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آبان 1399- 16: 10

حرکت چراغ خاموش سپیدرود رشت در بازار نقل و انتقال‌ها/ فوتبال ایران چشم انتظار بازگشت قرمزهای گیلان است

حرکت چراغ خاموش سپیدرود رشت در بازار نقل و انتقال‌ها/ فوتبال ایران چشم انتظار بازگشت قرمزهای گیلان است

سپیدرود رشت پس از چند ماه ناآرامی این روزها با جذب نفرات مورد نظر خود را برای حضوری پرقدرت در فصل جدید فوتبال ایران آماده می‌کند.

به گزارش گیلانستان، تیم فوتبال سپیدرود رشت که پس از سقوط به لیگ دسته دوم روزهای سختی را می‌گذراند و انبوه اخبار منفی، هواداران پرشمار این تیم را آشفته کرده بود حالا پس از مدت‌ها با جذب نفرات جدید کمی آرامش را به این تیم بازگردانده است.

سپیدرود رشت با مشخص شدن مهدی آقازاده به‌عنوان مدیرعامل حالا بزرگترین دغدغه علاقه‌مندانش عدم شناخت مالک و تعیین‌تکلیف مالکیت و وضعیت بدهی‌های انبوه انباشته‌شده این باشگاه ریشه‌دار قدیمی است تا با سر و سامان گرفتن اوضاع تیم بتواند دوباره به سطح نخست فوتبال ایران بازگردد.

نکته ای که نمی‌گذارد اخبار مثبت نقل و انتقالات به دل رشتی‌ها بنشیند این است که پنجره این تیم به‌دلیل بدهی حدود سه میلیارد تومانی بسته است و تا این رقم در کمیته تعیین وضعیت حل و فصل نشود سپیدرودی‌ها نمی‌توانند قرارداد نفرات جدید را ثبت کنند و از آنها در فصل تازه فوتبال در ترکیب خود استفاده کنند.

قدیمی‌ترین تیم فوتبال گیلان امسال سهیل حق‌شناس را به‌عنوان سرمربی بر روی نیمکت خواهد داشت و شهرام حمیدی مدیراجرایی این تیم خواهد بود و در کادرفنی هم تا این لحظه احمدرضا فیروزی فیزیوتراپ، هادی موسوی مربی، منصور قربانی مربی دروازه‌بانان و آرش محتشمی به‌عنوان مربی بدنساز مشخص شده‌اند و اسامی سایر نفرات در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

سرخ‌پوشان رشتی از جمع بازیکنان فصل قبل با حسام یعقوبی و صادق صادقی به توافق رسیده‌اند و در رده زیر ۲۳ سال و امید با محمدمهدی محمدپور، آرین نصیری‌نژاد، آرمان مردانی، علی بیجاری، ماهان سروی، علی عابدین‌زاده، رضا کاسب، سپهر کوششی و سهیل حسنی اقدام به تمدید قرارداد کردند.

تعداد نفرات جدید سپیدرود امسال حسابی پر و پیمان است و آنها با سیدعلی یحیی‌زاده از نیروی زمینی تهران، نیما پاکدل از شهرداری آستارا، سیدمحمد حسینی و مصطفی زینعلی از چوکای تالش، میلاد پورمحسن و محمد طالبی از داماش گیلان و فرشاد اسماعیل‌زاده از شهرداری فومن در رده بزرگسال و صائب عاطفی از شهرداری فومن، امیرحسین صالحی و هومن مسعودی از پاس گیلان در رده زیر ۲۳ سال قرارداد امضا کرده‌اند.

آکادمی باشگاه سپیدرود که در سال‌های اخیر موفق عمل کرده و بازیکنان پرتعدادی را به تیم بزرگسالان و فوتبال ایران معرفی کرده نفرات خود را شناخته و از سوی مدیرعامل این تیم سعید متقی‌طلب به‌سمت مدیرآکادمی منصوب شد و ساسان صادقی سرمربی امید، سیدمحمد سیدزاده سرمربی جوانان، علی براری سرمربی نوجوانان و سیاوش ناصح به‌سمت سرمربی نونهالان این باشگاه انتخاب شدند.

سپیدرود یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین تیم‌های فوتبال ایران است که با سابقه‌ای بیش از نیم قرن جایش به‌شدت در سطح بالای فوتبال کشور خالی است و حل و فصل مشکلات این تیم و کمک به حضور دوباره سپیدرود در لیگ برتر خواسته اغلب فوتبال‌دوستان ایران است و به‌نوعی جامعه فوتبال ایران چشم انتظار بازگشت این تیم پرطرفدار است و این موضوع وظیفه مسئولان گیلانی را سنگین می‌کند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار