کد خبر : 12537
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1396- 38: 11

حزب کذایی نوبخت استخدام های غیرقانونی در استان می کند/ دولت روحانی بی عدالت ترین و پارتی بازترین دولت/ نوبخت به روحانی خیانت کرد

حزب کذایی نوبخت استخدام های غیرقانونی در استان می کند/ دولت روحانی بی عدالت ترین و پارتی بازترین دولت/ نوبخت به روحانی خیانت کرد

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس از استخدام های غیرقانونی حزب اعتدال در گیلان انتقاد کرد و گفت: دولت یازدهم دولتی بی عدالت و پارتی باز است و با این نوع استخدام ها نوبخت به روحانی خیانت کرده است.

به گزارش گیلانستان، محمود شکری در گفتگویی، از وضعیت استخدام های ناعادلانه در گیلان انتقاد کرد و اظهار داشت: در خصوص استخدامی های استان گیلان بارها اعلام کرده ام و سوال کرده ام اما خود رئیس جمهور هم نتوانسته تاکنون جوابم را بدهد.

وی با بیان اینکه جذب نیرو در دستگاه های اجرایی گیلان توسط مدیرکل برنامه و بودجه گیلان غیر قانونی بوده، افزود: حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر توسط کیوان محمدی، مدیر کل برنامه و بودجه گیلان به مدیران استان دستور داده شده است که در ایام نزدیک انتخابات جذب شوند و حقوق و مزایایشان را از طریق برنامه و بودجه تامین می کند؛ در این خصوص رئیس جمهور باید پاسخ دهد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی نرخ بیکاری در کشور را بالاتر از آنچه که اعلام می شود، عنوان کرد و گفت: نرخ بیکاری اعلام شده توسط دولت برای گیلان ۱۱ درصد است که حدود ۱۵۰ هزار نفر بیکار می شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با ذخیره انتخاباتی خواندن این تیپ استخدامی ها در گیلان، اظهار کرد: ۵۰۰ نفر از بستگان، هم حزبی و دوستان در این لیست های استخدامی به چشم می خورند که از حزب اعتدال کذایی نوبخت هستند که فقط باند بازی کردند تا نوبخت صرفا مانور بدهد تا در انتخابات برای روحانی رأی بگیرند.

شکری این حرکت را نوعی خیانت نوبخت به روحانی برشمرد و گفت: این حرکت خیانت نوبخت به روحانی است چون اگر از ۱۵۰ هزار نفر بیکار استان گیلان ۵۰۰ نفر را سرکار ببرد، ۱۴۹ هزار و ۵۰۰ نفر برای دولت مخالف تراشیده است.

وی دولت یازدهم را از بی عدالت ترین دولت ها برشمرد و متذکر شد: مردم به روحانی رأی نخواهند داد به دلیل اینکه درک کرده اند که این دولت بی عدالت ترین، پارتی بازترین، رابطه بازترین و فامیل بازترین دولت بوده است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه وظایف مشخص و مربوط به خودش را دارد، گفت: کیوان محمدی بجای اینکه بودجه را در استان عادلانه و دقیق تقسیم کند، روی ساختار استخدامی و چینش مدیران در استان کار می کند./ ۸ دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار