کد خبر : 7498
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

“حصر” حداقل مجازات برای سران فتنه بود/فتنه ۸۸ ‌در کتاب‌های درسی مطرح شود

“حصر” حداقل مجازات برای سران فتنه بود/فتنه ۸۸ ‌در کتاب‌های درسی مطرح شود

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با تاکید بر اینکه مجازاتی که برای فتنه‌گران در نظر گرفته شد کمترین و حداقل مجازات بود گفت: اکنون برخی به‌دنبال شکستن حصر هستند.

به گزارش گیلانستان، حسن خسته بند در گفت‌وگویی با بیان اینکه عده‌ای در جایگاه‌ها و مسئولیت‌های خود قصد دارند 8 دی و 9 دی ماه را کمرنگ جلوه دهند اظهار داشت: 9 دی با وجود رسانه‌های با بصیرت، مسئولان انقلابی، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه به‌عنوان تاریخ و “یوم الله” در ذهن‌ها باقی می‌ماند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در 9 دی 88 مردم ولایتمدار ایران اسلامی مجدداً انقلاب  اسلامی خود را بیمه کردند تصریح کرد: 9 دی یک حماسه بی‌نظیر و تاریخی بود.

خسته بند با تشبیه انقلاب به دریای خزر که هنگام کولاک، جسد و آشغال موجود در خود را به سمت ساحل پرت می‌کند افزود: انقلاب نیز همانند کولاک دریا عمل کرد و افرادی که به هر طریقی در طول دوران انقلاب چهره خود را پشت نقاب مخفی کرده بودند نمایان کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افرادی که در فتنه 88 نقش داشتند اکنون نیز قصد دارند خود را پشت نفاق مخفی کنند افزود: رسانه‌ها باید اهداف فتنه‌گران را آشکار کنند در صورتی‌که برخی از رسانه‌ها به دنبال فراموش شدن فتنه هستند.

وی با بیان اینکه مسئولان و معتقدان به ولایت فقیه دارای مسئولیت سنگینی هستند و باید موضوع فتنه را در مردم نهادینه کنند گفت: فتنه 88 باید در کتاب‌های درسی مطرح شود تا آیندگان نیز آگاه شوند چه فتنه‌گرانی در فتنه 88 دست داشتند.

خسته بند با تاکید براینکه فتنه هنوز فراموش نشده و امکان آن وجود دارد پیچیده‌تر از گذشته ورود کند خاطرنشان کرد: ملت باغیرت و با تعصب ایران باید در همه حال با هوشیاری، آگاهی و با بصیرت کامل آماده باش در مقابل حرکات دشمن باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره) فرمودند “دشمن برای 50 سال آینده برنامه‌ریزی و طراحی می‌کند” افزود: دشمن از روشنگری و نهادینه کردن فرهنگ مقاومت جهت سایر کشورها نگران است و دشمنی را با کشوری که روشنگری می‌کند و فرهنگ مقاومت را نهادینه می‌کند ادامه می‌دهد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فتنه‌گران در داخل کشور و خارج از کشور دارای هدف مشترک جهت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند گفت: پایمال کردن خون پاک شهیدان و از بین بردن زحمات زحمت کشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز از اهداف شوم فتنه‌گران بود.

وی با بیان اینکه حرکات فتنه‌گران در سال 88 شباهت زیادی به حرکات کفار در صدر اسلام دارد اظهار کرد: فتنه‌گران در سال 88 تمامی دستاوردهای نظام مقدس اسلامی همانند ” انتخابات، خون پاک شهیدان و دفاع مقدس ” را تخریب کردند.

خسته بند با تاکید بر اینکه مجازاتی که برای فتنه‌گران در نظر گرفته شد کمترین و حداقل مجازات بود تصریح کرد: اکنون برخی به‌دنبال شکستن حصر هستند تا به شیوه‌های مختلف افراد خود را جهت‌دهی کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به کودتای اخیر در ترکیه که چندین هزار نفر اعدام و راهی زندان شدند خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فقط چند نفر از سران فتنه را حصر و تعدادی را زندانی کرده که به زندگی عادی خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار