کد خبر : 8568
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

حصر درحال تمام شدن بود ولی نگذاشتند/ آیا خاتمی و موسوی به این نظام خدمت نکرده اند؟!!

حصر درحال تمام شدن بود ولی نگذاشتند/ آیا خاتمی و موسوی به این نظام خدمت نکرده اند؟!!

نماینده رشت گفت: جریان حصر در زمان حیات آقای هاشمی درحال تمام شدن بود ولی نگذاشتند و گفتند بعد از انتخابات این کار را بکنیم، چونکه اگر اینها آزاد شوند روحانی رای می آورد.

به گزارش گیلانستان، همایشی با عنوان “تحقق آرمانهای انقلاب در دولت تدبیر و امید” با سخنرانی جعفرزاده نماینده رشت، مومنی زاده فرماندار فومن و عبدالغقار شجاع رئیس ستاد روحانی در انتخابات دوره گذشته در سالن اداره فرهنگ و ارشاد بندرانزلی برگزار شد.

غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت در مجلس اظهار داشت: من معتقدم به جز بنی صدر هیچ دولتی خائن نبود البته احتمال دارد اشتباه و کوتاهی و خسرانی داشته باشد ولی خائن نبودند. نماینده رشت در ادامه افزود: من به منتقدین همواره می گویم اگر برجام بد است جایگزین آن چه دارید، کشور درحال تباهی بود و تنها نفت در قبال دارو در مقابل ما بود و سازمان ملل اجازه داده بود براساس بند ۷  اگر کشوری احساس خطر می کند با ما وارد جنگ شود.

جعفرزاده در ادامه ابراز داشت:من به دنبال دفاع از روحانی نیستم ولی می گویم گزینه دیگری نداریم ، من حاضر نیستم به ۸ سال سخت و پر فساد برگردم.  وی ادامه داد: امروزه فیش های نجومی را علم می کنند اما در دولت قبلی فیشی جعلی ارایه کردند و ۸۸ میلیارد تومان از خزانه دولت خالی شد در حالی که  کل فیشهای نجومی ۲۳ میلیارد تومان بود.

وی با اشاره به این که اگر اصرار به پافشاری دربرخی موارد بکنیم دچار مشکل خواهیم شد در ادامه گفت: جریان حصر در زمان حیات آقای هاشمی درحال تمام شدن بود ولی نگذاشتند و گفتند بعد از انتخابات این کار را بکنیم، چونکه اینها آزاد شوند روحانی رای می آورد. قصور و کوتاهی درهمه ادوار بوده و آیا خاتمی و موسوی به این نظام خدمت نکرده اند؟ نائب رئیس فراکسیون اعتدال در ادامه گفت: انتظارات شما از مجلس انتظارات به حقی است ، وجود عارف درمجلس یک سرمایه است و من هم افتخار می کنم که درقالب لیست امید به مجلس رفتم و وقتی در این قالب رفتیم مردم از ما انتطار دارند و باید متناسب با مطالبات مردم در مجلس عمل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار