کد خبر : 26878
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 تیر 1397- 35: 20

حضور استاندار یا معاون وی در جلسه ای که به ریاست نماینده ولی فقیه برگزار می‌شود ضروری است

حضور استاندار یا معاون وی در جلسه ای که به ریاست نماینده ولی فقیه برگزار می‌شود ضروری است

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان خواستار فعال شدن بخش‌های مردمی در راستای برگزاری ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شد.

به گزارش گیلانستان، رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در دومین نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان که روز یکشنبه ۱۷ تیرماه در سالن اجتماعات دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار شد، مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و گفت: جهت‌گیری جلسات این شورا یافتن پاسخ این پرسش است که چگونه می‌توان زمینه‌ فعالیتهای مربوط به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرد.
جبار کوچکی نژاد با بیان اینکه شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی «افتخار به گذشته؛ امید به آینده» است، تصریح کرد: باید امید مردم رانسبت آینده روشن نظام جمهوری اسلامی پررنگ تر کرد.
نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم حضور برخی از مدیران در جلسات شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: وقتی این جلسه با حضور مدیران سطح بالای استان و ریاست نماینده ولی فقیه در استان برگزار می‌شود، حضور استاندار یا معاون سیاسی، امنیتی وی ضروری است.
وی با تاکید بر لزوم حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در جلسات این شورا جهت تامین اعتبارات، گفت: در دیدار روز گذشته مجمع نمایندگان گیلان با استاندار بر لزوم ارتقای وحدت، هماهنگی و همدلی تاکید کردیم. وقتی رئیس جمهور به صراحت خبر از تغییر رویه می‌دهد، باید مدیران عالی استان نیز این تغییر را در خود ایجاد کنند زیرا در زمان حساسی قرار داریم و دشمن با همه قدرت وارد میدان مبارزه علیه نظام شده است لذا ما نیز باید با همه توان و انرژی در این عرصه مقابله کنیم.
کوچکی نژاد با بیان اینکه در جلسات غیرعلنی مجلس به واقعیت‌های موجود کشور و تحرکات دشمن پرداخته می‌شود، یادآور شد: باید چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم؛ جشنی مردمی که آنان را به آینده خوش‌بین کند.
رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان خواستار فعال شدن بخش‌های مردمی در راستای برگزاری ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شد و اظهار کرد: قانون برنامه ششم صراحتا دولت و دستگاه‌های اجرایی را موظف کرده که بخشی از منابع خودشان را به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ ارزش‌های انقلاب اختصاص دهند اما وقتی دولت وارد میدان می‌شود، پرهزینه عمل می‌کند و کارایی چندانی ندارد لذا نهادهای مردمی در داخل شهرها و روستاها می‌توانند کارهای بهتر و بزرگ‌تری را برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار