کد خبر : 44295
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 آذر 1398- 05: 17

به مناسبت روز نیروی دریایی انجام شد:

حضور اعضای بسیج رسانه آستارا در پایگاه نیروی دریایی غرب خزر

حضور اعضای بسیج رسانه آستارا در پایگاه نیروی دریایی غرب خزر

اعضای بسیج رسانه آستارا به مناسبت روز نیروی دریایی در پایگاه نیروی دریایی غرب خزر در این شهرستان حضور یافتند.

به گزارش گیلانستان اعضای بسیج رسانه آستارا ظهر پنچ شنبه با حضور در پایگاه دریایی غرب خزر در این شهرستان، هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش را گرامی داشتند.

مسئول بسیج رسانه آستارا در این مراسم که با حضور جانشین و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه آستارا، برگزار شد، با بیان اینکه ملت ایران، ایثار نیروهای ارتش را در دفاع مقدس فراموش نمی کنند، اظهار کرد: قدرت ارتش در جنگ نرم و سخت، بسیاری از معادلات منطقه را به سود خود تغییر داده و این امر در سایه تبعیت از ولایت فقیه و آموزه‌های دینی تحقق یافته است.

آرش جوهری، افزود: ارتش در برهه‌های حساس نظام بویژه در هشت سال دفاع مقدس جلوه ای از ایستادگی و مقاومت را به منصه ظهور گذاشت.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش به عنوان یکی از نیروهای چندگانه ارتش وظیفه پاسداری از مرزهای آبی را بر عهده دارد، گفت: نیروی دریایی با تمام توان خود در دریا فعالیت می کند و مردم به وجود این نیرو افتخار می کنند.

حضور مقتدارانه در آب‌های آزاد 

فرمانده پایگاه نیروی دریایی ارتش( غرب خزر) در آستارا با بیان اینکه دریا امروز دارای وجوه ارتباطی، اقتصادی و ژئوپلیتیکی است و هر کشوری که دسترسی بیشتری به دریا داشته باشد، از قدرت بیشتری نیز برخوردار است، اظهار کرد: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری با بهره مندی از منابع راهبردی، در آب های آزاد بین المللی و دریاهای دورست حضور موفقی دارد.

ناخدا دوم عرشه محمود طبسی سبزوار، گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه از اوایل انقلاب اسلامی تاکنون توسط استکبار، نیروی دریایی ارتش ایران توانسته با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود به تربیت و آموزش نیروهای کاردان و مجرب اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه پایگاه نیروی دریایی در آستارا از آمادگی کاملی در راستای پاسداری از آب های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در بخش غرب دریای خزر برخوردار است، افزود: نیروی دریایی ارتش با تمام توان در دریا فعالیت می کند و در این راستا آمادگی کامل خود را حفظ کرده است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار