کد خبر : 33363
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 بهمن 1397- 12: 17

حضور برانکو بر روی سکوها/گلایه هواداران از ترافیک پیش از بازی

حضور برانکو بر روی سکوها/گلایه هواداران از ترافیک پیش از بازی

بازی سپیدرود و پرسپولیس ازمرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در حالی برگزار شد که هواداران از ترافیک سنگین قبل از بازی گلایه داشتند و برانکو نیز به علت محرومیت از روی سکوها بازی را تماشا کرد.

به گزارش گیلانستان عصر امروز از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور دو تیم سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران در ورزشگاه سردار جنگل رشت با قضاوت پیام حیدری برگزار شد.

یکی از مهم‌ترین حواشی پیش از آغاز این دیدار ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به ورزشگاه سردار جنگل رشت به رغم اعمال محدودیت‌های ترافیکی از سوی پلیس راهور استان گیلان بود. لازم به ذکر است که مناسب نبودن جاده منتهی به ورزشگاه همیشه در هنگام برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته دوم برای فوبتال دوستان گیلانی مشکلاتی را ایجاد می کند.

ایمان صادقی، ابراهیم لطفی، علیرضا نورمحمدی، میثم تهی‌دست، امیر منصوریان، محمدرضا مهدوی، محمد علیزاده، میثم فردوسی، پویا نزهتی، مهرداد بایرامی و حسین شنانی بازیکنانی بودند که با نظر علی کریمی در ترکیب سپیدرود مقابل پرسپولیس قرار گرفتند. همچنین ابراهیم لطفی، محمد علیزاده و امیر منصوریان سه بازیکن جدید سپیدرود رشت امروز برای نخستین بار در ترکیب این تیم برابر پرسپولیس قرار گرفتند.

در مقابل پرسپولیس با ترکیب بوژیدار رادوشوویچ، شایان مصلح، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، احمد نوراللهی، مهدی شریفی، سیامک نعمتی، سروش رفیعی، امید عالیشاه و علی علیپورمهدی شریفی، مهدی شیری و سروش رفیعی به سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ وارد میدان مسابقه شدند.

عباس کومیسکو بازیکن اهل ساحل عاج سپیدرود رشت که به تازگی به این تیم پیوسته به همراه برانکو ایوانکوویچ سرمربی محروم تیم پرسپولیس از چهره‌های شاخص حاضر بر روی سکوهای ورزشگاه سردار جنگل بودند.

در دقیقه ۵۸ بازی روی سرنگون شدن مهاجم تیم فوتبال سپیدرود در محوطه جریمه تیم پرسپولیس، پیام حیدری این صحنه را خطا ندانست که این تصمیم با اعتراض بازیکنان و کادر فنی تیم سپیدرود رشت همراه شد.

براساس اعلام گوینده ورزشگاه ۱۵ هزار نفر از نزدیک این بازی را تماشا کردند. یکی از نکات قابل توجه اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ برای حضور هواداران دو تیم بر روی سکوها بود.

دقیقه ۷۴ در حالی سپری شد که سروش رفیعی هافبک تیم میهمان روی تکل خطرناک پشت محوطه جریمه پرسپولیس با کارت زرد از سوی داور جریمه و اولین بازیکن اخطاری این دیدار لقب گرفت.

بازیکنان پرسپولیس در وقت‌های تلف شده بازی گل برتری خود را از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسانده و به مرحله بعدی صعود کردند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار