کد خبر : 13545
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1396- 39: 9

حضور حماسی مردم در انتخابات وظیفه دولتمردان را بسیار سنگین می‌کند

حضور حماسی مردم در انتخابات وظیفه دولتمردان را بسیار سنگین می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه حضور حماسی مردم در انتخابات وظیفه دولتمردان را سنگین می‌کند گفت: توجه به مستضعفین، محرومیت‌زدایی و مسائل اقتصادی اولین مسئله‌ای است که دولت باید به آن توجه کند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ پاسدار مجید دوهندو در گفت‌وگویی با اشاره به حضور ۸۰ درصدی مردم شهر رشت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاها اظهار داشت: این حضور گسترده، نماد مردم سالاری دینی، نشان دهنده مشروعیت نظام و پیوند ناگسستنی مردم با رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس اسلامی است.

وی با بیان اینکه حفظ ارزش‌های اسلامی و دینی به‌ویژه گفتمان حضرت امام (ره) که همانا استقلال کشور، مردم، بسط عدالت فردی و اجتماعی تدین و پایبندی به مبانی دینی با انجام دستورات و توجه به منویات مقام معظم رهبری امکانپذیر است گفت: حضور مردم موجب دلگرمی نظام در مبارزه با استکبار جهانی است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه حضور حماسی مردم وظیفه دولتمردان را بسیار سنگین می‌کند خاطرنشان کرد: توجه به مستضعفین، محرومیت زدایی و مسائل اقتصادی کشور اولین مسئله‌ای است که دولت باید به آن توجه کند.

دوهندو اتحاد و همدلی در بین نیروهای انقلابی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری را یک تحفه عظیم خواند و خاطرنشان کرد: وحدت نیروهای انقلابی در این دوره ستودنی بود و باید کماکان در حفظ آن کوشا باشند.

وی‌ با بیان اینکه پیروز اصلی انتخابات مردم هستند عنوان داشت: نتیجه مشارکت گسترده مردم با تمام فضاسازی‌های رسانه‌های خارجی و دشمنان داخلی حفظ امنیت، عزت و اقتدار کشور بود و جایگاه نظام اسلامی در مجامع بین المللی با این حضور بار دیگر پررنگ تر شده است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار