کد خبر : 32935
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰

حضور رئیس فدراسیون جهانی شطرنج در گیلان

حضور رئیس فدراسیون جهانی شطرنج در گیلان

رئیس هیئت شطرنج گیلان از حضور رئیس فدراسیون جهانی شطرنج و معاون رئیس‌جمهور روسیه در افتتاحیه جام کاسپین خبر داد.

به گزارش گیلانستان ،با اشاره به برگزاری هفدهمین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج جام کاسپین اظهار کرد: حضور آرکادی دورکوویچ رئیس فدراسیون جهانی شطرنج و معاون رئیس‌جمهور روسیه در مراسم افتتاحیه جام کاسپین قطعی شده است.

وی با بیان اینکه مراسم ویژه‌ای برای استقبال از معاون رئیس‌جمهور روسیه در نظر گرفته‌شده است گفت: با همکاری هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری گیلان قرار است آرکادی از فرودگاه تا منطقه آزاد محل برگزاری مسابقات مشایعت شود.

رئیس هیئت شطرنج گیلان از اعلام آمادگی شطرنج‌بازان 21 کشور برای حضور در جام کاسپین خبر داد و افزود: هفدهمین دوره جام کاسپین با حضور بیش از 900 شطرنج‌باز ایرانی و 100 شطرنج‌باز خارجی در منطقه آزاد برگزار می‌شود.

بیات با اشاره به برگزاری هم‌زمان سومین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج جام ستارگان در گیلان بیان کرد: این مسابقات با حضور چهار استاد بزرگ شطرنج ایران در تیم منتخب ایران و چهار استاد بزرگ خارجی در تیم منتخب جهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه لیست بازیکنان تیم ایران تکمیل‌شده است گفت: تیم ایران با ترکیب اساتید بزرگ شطرنج پرهام مقصودلو، علیرضا فیرزوجا، سیدامین طباطبایی و امیررضا پوررمضانعلی در این مسابقات حضور پیدا می‌کند.

رئیس هیئت شطرنج گیلان با اشاره به اینکه حضور سه بازیکن در لیست چهار نفره تیم منتخب جهان قطعی شده است بیان کرد: حضور یوگنی الکسیف از روسیه با ریت جهانی 2678، ایلتاج سفرلی از جمهوری آذربایجان با ریت جهانی 2681 و سرگئی تیکویاکف از هلند دارنده مقام قهرمانی اروپا در جام ستارگان قطعی شده است و چهارمین بازیکن خارجی جام به‌زودی معرفی می‌شود.

هفدهمین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج کاسپین کاپ و سومین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج جام ستارگان از تاریخ 23 لغایت 30 بهمن‌ماه به میزبانی منطقه آزاد در گیلان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار