کد خبر : 5162
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1395- 40: 0

حضور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت در جمع نوجوانان پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) + تصاویر

حضور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت در جمع نوجوانان پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) + تصاویر

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت گفت: شما عزیزان، آینده سازان این شهر و کشورمان هستید و حق شماست که با همین روحیه ی بانشاط، معنوی و انقلابی که دارید، روزی از مسئولین و مدیران طراز اول کشور شوید.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی “درگیلان“، مظفر نیکومنش رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر رشت غروب روز شنبه با حضور سرزده و اتفاقی خود در جمع صمیمی نوجوانان پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع) شهرک شهید باهنر این شهر حاضر شد.

این عضو شورای شهر رشت با تبریک ایام دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اظهار کرد: شما نوجوانان و جوانان قدر این لحظات به یادماندنی و خاطزه انگیز را بدانید و مطمئن باشید مادامی که زیر سایه ولایت و شهدا هستید هیچگاه گمراه نخواهید شد و قطعا عاقبت به خیری و سربلندی در انتظار شما خواهد بود.

وی با اشاره به تهاجمات شدید فرهنگی دشمن علیه مردم عزیز ایران اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن می داند که دیگر نمی تواند افراد مُسن و پخته جامعه را گمراه کند، به همین دلیل تمام توانش را به کار گرفته تا در شما نوجوانان و جوانان تاثیرات منفی بگذارد و اعتقادات سالم مذهبی و پاک شما را تسخیر کند.

نیکومنش همچنین ابراز نمود: شما عزیزان، آینده سازان این شهر و کشورمان هستید و حق شماست که با همین روحیه ی بانشاط، معنوی و انقلابی که دارید، روزی از مسئولین و مدیران طراز اول کشور شوید.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت با قدردانی از برنامه های فرهنگی و تربیتی این پایگاه مقاومت بسیج، تصریح کرد: وقتی که به پوستر برنامه های طرح تابستان شما نگاه کردم بسیار بسیار خوشحال شدم که با درایت فرمانده پایگاه جوانتان چنین کلاسهای متنوع ورزشی، مذهبی، هنری و تفریحی در این محل و شهرمان برگزار می شود.

نیکومنش در پایان این دیدار علاوه بر گرفتن عکس یادگاری با بسیجیان پایگاه حضرت ابوالفضل(ع)، به دو نفر از نوجوانان برگزیده و فعال این پایگاه جوایزی اهدا نمود.

 nikumanesh00001

nikumanesh00005

nikumanesh00006

nikumanesh00007

nikumanesh00008

nikumanesh00009

nikumanesh00010

nikumanesh00011

nikumanesh00002

nikumanesh00003

nikumanesh00004

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار