کد خبر : 15322
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1396- 48: 16

حضور روحانیون در مدارس یک رسالت فرهنگی است

حضور روحانیون در مدارس یک رسالت فرهنگی است

امام جمعه رودسر حضور در مدارس را یک رسالت فرهنگی برای روحانیون دانست و گفت: تا می‌توانیم باید به جوان‌ها بپردازیم و امسال حضور پررنگ تری در مدارس خواهم داشت.

به گزارش خبرنگار گیلانستان، حجت الاسلام تقی روحانی، امام جمعه رودسر امروز (۱۷ تیر) در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با بیان اینکه معلمان الگوی دانش آموزان هستند اظهارکرد: اگر عفاف و حجاب در آموزش و پرورش نهادینه نشود انتظاری از محصلین نیست.

وی حضور در مدارس را یک رسالت فرهنگی برای روحانیون دانست و افزود: تا می‌توانیم باید به جوان‌ها بپردازیم و امسال حضور پررنگ‌تری در مدارس خواهم داشت.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه حضور روحانیون در مدارس موجب ارتباط گیری با نوجوان‌ها و جوان‌ها می‌شود تاکید کرد: دسترسی به نوجوانان در مدارس راحت‌تر بوده و باید این افراد را جذب ارزش‌های والای دینی کنیم.

وی با اشاره به مجتمع‌های آموزشی و فرهنگی در استان اذعان کرد: در تجمیع کردن این مجتمع‌ها باید کار کارشناسانه صورت گیرد تا کمترین آسیب صورت گیرد.

امام جمعه رودسر با اشاره به تجمیع وزارتخانه‌ها که موجب عدم نظارت و رسیدگی در همه بخش‌ها شده بود اظهار کرد: دولت تدبیر و امید به این نتیجه رسیده که ادغام وزارتخانه‌ها کارآیی لازم را نداشته و باید مانند قبل شود.

وی با اشاره به اهمیت طرح اوقات فراغت در جامعه افزود: مربیان و معلمانی که در طرح اوقات فراغت همکاری می‌کنند، گلایه‌ها و مطالباتی دارند و باید مطالبات آنها به موقع پرداخت شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار