کد خبر : 17733
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1396- 43: 18

حضور مدافعین حرم در فراتر از مرزها تامین کننده امنیت کشور است

حضور مدافعین حرم در فراتر از مرزها تامین کننده امنیت کشور است

استاندار صبح امروز در دیدار با خانواده‌ی شهید مدافع حرم مرتضی حسین پور در شلمان گفت : حضور مدافعین حرم در فراتر از مرزها تامین کننده امنیت کشور است.

به گزارش گیلانستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ در این دیدار که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران شهرستانی حضور داشتند دکتر محمدعلی نجفی در این دیدار گفت : در این مدت کمتر جلسه‌ای بوده که نامی از شهید حسین پور نبرده باشیم چون ایشان جزء شهدای برجسته‌ی استان ما محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه جایگاه شهدا برای همه‌ی ما بسیار والاست اظهار داشت : جایگاه این شهدا نزد همه‌ی مردم بسیار ارزشمند و عزیز باقی می‌ماند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه حضور شهید حسین پور در فراتر از مرزهای کشور نشان از عظمت و نقش تأثیرگذار مدافعین حرم در پاسداری از کشور دارد گفت : وجود و اندیشه‌ی والای این شهیدان بسیار فراتر از مرزها است.

وی با اشاره به شرح زندگی شهید حسین پور افزود : عزم و جدیت این شهید در رسیدگی به مستضعفان بسیار ستودنی است و نشانگر این است که در دامن والدینی با اندیشه‌های بلند تربیت شده است.

استاندار گیلان بر ضرورت حفظ نام و یاد شهید حسین پور به بهترین وجه تأکید و تصریح کرد : علی رغم اینکه شهدا نیاز به تمجید دیگران ندارند اما تکریم نام آنان جزء وظایف ما است.

وی به پیام پدر شهید حسین پور به مدافعان حرم و مجاهدین محور مقاومت درخصوص لزوم تداوم راه این شهید اشاره و آنرا بسیار ارزشمند توصیف و خاطر نشان کرد : اداراه کل امور اجتماعی و فرهنگی و استانداری موظف به تهیه و تدوین کتاب خاطرات این شهید است تا آیندگان از خصوصیات اخلاقی و سیره زندگی این شهید مطلع شوند.

دکتر نجفی با بیان اینکه خصوصیات بیان شده‌ی این شهید از سوی والدین نشان از تأسی شهید حسین پور از اندیشه‌های ائمه اطهار و معصومین دارد افزود : خانواده‌ی شهدا با خدای خود در تقدیم فرزندانشان به این مسیر معامله کردند و اجر خود را از پروردگار متعال خواهند گرفت.

وی به برگذاری کنگره‌ی ۸ هزار شهید و تأکید سردار سلیمانی مبنی بر بی نظیر بودن این کنگره اشاره و خاطر نشان کرد : اینکه کنگره‌ی شهدای گیلان در سطح کشور به عنوان به بهترین کنگره شناخته شد جزء افتخارات ما محسوب می‌شود البته شهدا و خانواده‌های آنان نیازی به این موضوع ندارند.

نماینده عالی دولت در گیلان اخلاق، اندیشه، ایثار و راز و نیازهای شبانه‌ی شهید حسین پور را درسی برای جوانان دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار