کد خبر : 39142
تاریخ انتشار : شنبه 22 تیر 1398- 16: 17

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:

حضور مردم در میادین دفاع از انقلاب عامل شکست دشمن است

حضور مردم در میادین دفاع از انقلاب عامل شکست دشمن است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: حضور بابصیرت مردم در میادین دفاع از ارزش‌های انقلابی عامل زمین‌گیر شدن و شکست دشمن است.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری امروز در یادواره شهدای بخش تولمان در صومعه‌سرا با اشاره به ارزش شهادت و جان‌فشانی در راه خدا اظهار داشت: شهادت به انسان عزت می‌بخشد و باعث عزت در دنیا و سعادت در آخرت می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه اوج کمال انسان در شهادت است گفت: انقلاب اسلامی ایران مدیون خون شهدا و ایثارگرانی است که برای دفاع از ارزش‌های دینی و آرمان‌های انقلابی از جان و مال و همه زندگی خود گذشتند.

تسخیری با تاکید بر اینکه ملت ایران همیشه مدیون صبر و ایستادگی خانواده‌های شهدا است خاطرنشان کرد: ارزش صبر خانواده‌های شهدا بسیار زیاد است زیرا هم‌اکنون و پس از گذشت سال‌ها از دوران دفاع مقدس، همچنان پدران و مادرانی چشم‌انتظار برگشت پیکرهای پاک فرزندان خود هستند.

وی حرکت در مسیر رضایت خداوند را موجب امداد الهی برای پیروزی انسان دانست و تصریح کرد: مسئولان باید بدانند که در نظام اسلامی خادم و نوکر مردم هستند و همچنین توجه داشته باشند که خدمت خالصانه و صادقانه به مردم موجب خشنودی خداوند می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان وظیفه مسئولان را حفاظت از دستاوردهای انقلاب معرفی کرد و گفت: اگر مسئولی نسبت به انقلاب و مردم خیانتی کند بایستی در برابر خداوند باری‌تعالی پاسخگو باشد و آن‌ها حق ندارند خود را برتر از مردم بدانند.

تسخیری با بیان اینکه حفظ آرمان‌های انقلاب، اسلام و حجاب اصلی‌ترین مجاهدت شهدا است ابراز داشت: کسی حق ندارد عزت مردم ایران را به ظالمان و ستمگرانی مانند سران آمریکا بفروشد و همه مسئولان وظیفه دارند از آرمان‌های شهدا، انقلاب و عزت ملت دفاع کنند.

وی اعتماد به غربی‌ها را عامل صدمات فراوان به دستاوردهای کشور دانست و بیان کرد: دشمن در سعی و تلاش است که ملت را از حرکت در مسیر انقلاب ناامید کند اما حضور بابصیرت و گسترده مردم در میادین دفاع از ارزش‌های انقلابی باعث شکست و زمین‌گیر شدن دشمن شده است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار