کد خبر : 1643
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱:۰۰

حضور مردم گیلان در مراسم 13 آبان، دفاع از هویت انقلاب و ولایت است

حضور مردم گیلان در مراسم 13 آبان، دفاع از هویت انقلاب و ولایت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: حضور مردم استان گیلان در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، دفاع از هویت و اساس انقلاب، نظام و ولایت می باشد.

به گزارش در گیلان، حجت الاسلام و المسلمین عزت الله معتمد در حاشیه نشست کنگره ملی بزرگداشت 8 هزار شهید استان گیلان با اشاره به فرا رسیدن یوم الله 13 آبان اظهار کرد: دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 حرکتی به یاد ماندنی از خود بر جای گذاشتند که حضرت امام خمینی(ره) آن را به عنوان انقلاب دوم تعبیر نمودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت و تبریک روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خاطرنشان کرد: امروز که در دهه چهارم انقلاب هستیم، ایران اسلامی علی رغم شیطنت ها و دشمنی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در همه حوزه ها از جمله بخشهای سیاسی، فرهنگی، نظامی و امنیتی در اوج اقتدار و عزت به سر می برد.

وی همچنین تصریح کرد: وحدت، همدلی و حضور ملت عزیز ایران اسلامی در صحنه های دفاع از هویت و اساس انقلاب و نظام از مهمترین مظاهر و بنیان های عزت و اقتدار ملی در مقابل نیرنگ ها، فتنه ها و دسیسه های دشمنان است.

حجت الاسلام معتمد با بیان اینکه امام راحل و عظیم الشان انقلاب و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای پیش آهنگ، مظهر و شاخص این عزت، اقتدار و وحدت ملی می باشند، افزود: آنان رمز بقا و تداوم این انقلاب را حفظ وحدت توامان با مقاومت، ایستادگی و دشمن ستیزی می دانستند به طوریکه شرط پیروزی در راس افکار و اندیشه های امام و رهبری، حضور مستمر ملت همراه با ایستادگی در مقابل دشمنان می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در ادامه ابراز نمود: مردم شریف استان گیلان که همیشه در صحنه های دفاع از اسلام، انقلاب و ولایت پیشتاز بوده اند امسال نیز روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سایه تدابیر و درایت حضرت آیت الله قربانی نماینده معزز ولی فقیه در گیلان که به حق از علَم ها و شاخص های عالم دینی، با بصیرت و آگاه به زمان می باشند و تلاش دلسوزانه استاندار مردمی و با اخلاق استان و تعامل شایسته دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای مربوطه حضور باشکوهی مبتنی بر دشمن ستیزی خواهند داشت.

وی در پایان اذعان داشت: این حرکت مردم فهیم و با بصیرت گیلان می تواند برگ زرین دیگری بر افتخاراتشان در ولایتمداری باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار