کد خبر : 84724
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰

امام جمعه لاهیجان:

حضور میدانی و روحیه پاسخگویی استاندار گیلان ارزشمند است

حضور میدانی و روحیه پاسخگویی استاندار گیلان ارزشمند است

.

به گزارش گیلانستان، امام جمعه لاهیجان در بخشی از سخنان خود در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر با بیان اینکه ائمه جمعه تحت امر ولایت فقیه، وابسته به هیچ گروهی نیستند، گفت: تنها مصالح نظام و انقلاب اسلامی و مردم برای ائمه جمعه حائز اهمیت است و خانواده شهدا خط قرمز ما هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی، در ادامه با قدردانی از حضور دکتر عباسی استاندار در جمع نمازگزاران جمعه لاهیجان، اظهار کرد: حضور میدانی و روحیه پاسخگویی استاندار گیلان ارزشمند است.

 

وی به همایش اخیر ائمه جمعه استان با حضور نماینده عالی دولت در گیلان اشاره و بیان کرد: استاندار گیلان در پاسخ به سؤال یکی از ائمه جمعه، سریعا مسئول مربوطه و تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی را به جلسه فراخواند تا پاسخگو باشند، که این روحیه پاسخگویی ارزشمند است و باید همگان این گونه باشند.

 

وی ادامه داد: حضور استاندار گیلان بعنوان یکی از استانداران میدانی دولت سیزدهم در نمازجمعه شهرهای مختلف استان و شنیدن مشکلات مردم از نزدیک و ارتباط با ائمه جمعه نیز بسیار قابل تقدیر است.

 

امام جمعه لاهیجان با تاکید بر قدرشناسی از جایگاه شهیدان و احترام به خانواده معزز آنان، مسئولیت مدیران و تریبون ائمه جمعه را بواسطه خون پاک شهیدان دانست و گفت: دیده ام که استاندار به چادر مادر شهید بوسه میزند که با تأسی از این رفتار، ارادت مسئولان به این عزیزان باید زبانزد باشد.

 

وی ابراز امیدواری کرد تا حضور میدانی مسئولان در جهت رفع مشکلات مردم باشد و مردم ثمرات این حضور را لمس کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار