کد خبر : 46007
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 دی 1398- 14: 11

مشاور عالی فرمانده کل قوا در امور زمینی:

حضور میلیونی در تشییع سردار سلیمانی رزمایش حضور برای ظهور بود

حضور میلیونی در تشییع سردار سلیمانی رزمایش حضور برای ظهور بود

آراسته گفت: راهپیمایی با شکوه در تشییع شهید سردار حاج قاسم سلیمانی رزمایش حضور برای عملیات ظهور بود.

به گزارش گیلانستان امیرسرتیپ «ناصر آراسته» دیشب (سه شنبه، ۲۴دی) در یادواره ۸۸ شهید والامقام و ۲ شهید گمنام بخش میرزاکوچک و بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی که در مسجد جامع گوراب زرمیخ برگزار شد اظهار کرد: در سال ۵۸، ۷۸ و ۹۸ جهل، استکبار و نفاق از ما سه شهید سپهبد ولی الله قرنی، صیاد شیرازی و سردار سلیمانی را گرفت.

مشاور عالی فرمانده کل قوا در امور زمینی با اشاره به اهداف برگزاری مراسمات بزرگداشت شهدا افزود: مبنای دینی و قرآنی این کار این است که میراث دار چه کسانی هستیم و به چه کسانی افتخار می کنیم که سبب هویت و دفاع از آن می شود.

وی با بیان اینکه شهدا هویت ما هستند گفت: آینده انسان بی هویت، تباه است و از هیچ چیز نمی تواند دفاع کند اما انسان هویت دار از هویت حماسی، ایثار و معنوی خود دفاع می کند.

آراسته تعداد شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهید سلیمانی در سه استان را بیش از ۲۳ میلیون نفر دانست و تصریح کرد: تاکنون در مراسماتی که در کل کشور برای شهید سلیمانی برگزار شده بالغ بر ۴۲ میلیون نفر شرکت کردند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا در امور زمینی با بیان اینکه جمعیت مردم در مراسمات سردار سلیمانی، آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل را تکان می دهد خاطرنشان کرد: به همین علت دشمنان منتظر اتفاق بزرگ و کوچکی هستند تا در داخل کشور ایجاد فتنه کنند.

وی با اشاره به اتفاق دلخراش هواپیمای اوکراین اظهار کرد: سفیر انگلستان در تجمعات حضور داشت و اقدام به گرفتن عکس و مخابره آن به دشمنان کرد تا وحدت ملی امت مسلمان را خدشه دار کند.

آراسته با تاکید به اینکه باید هوشیار باشیم افزود:  اطاعت از مقام معظم رهبری اطاعت از امام راحل است.

مشاور عالی فرمانده کل قوا در امور زمینی با بیان اینکه سردار سلیمانی با شهادتش همه دنیا را به حرکت آورد گفت: امام زمان (عج) ظهور کنند دنیا بهشت می شود و به این موضوع شک نداریم.

وی با بیان اینکه وقتی حضرت مسلم به کوفه رسید کوفیان گفتند صبر میکنیم تا امام حسین (ع) بیاید تصریح کرد: هر کسی که می‌‌گوید اکنون کاری نمی کنم و منتظرم امام زمان بیاید تا در رکابش باشم، دروغ می گوید.

آراسته خاطرنشان کرد: اگر آن فرد راست می‌گوید باید دستور نائب امام زمان (عج) را اطاعت کند و در رزمایش حضور شرکت کند تا در عملیات ظهور افتخار حضور داشته باشد.

مشاور عالی فرمانده کل قوا در امور زمینی با بیان اینکه این یادمان ها و بزرگداشت ها و راهپیمایی های با شکوه که در تشییع شهید سلیمانی برگزار شد رزمایش حضور برای عملیات ظهور بود، اظهار کرد: برای برگزاری عملیات باید حتما رزمایش صورت گیرد.

وی با بیان اینکه باید از مقام معظم رهبری اطاعت محض کنیم تا در عملیات ظهور افتخار سربازی داشته‌باشیم افزود: کسی که ادعای حضور در رکاب امام زمان (عج) را دارد اما حاضر به اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب نیست، دروغ می گوید.

آراسته گفت: سردار سلیمانی در چندجا قسم جلاله خورده که عاقبت بخیری در دل بستن به انقلاب و جمهوری اسلامی و اطاعت مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی ۴۰ سال مجاهدت خالصانه داشت تصریح کرد: در جبهه شاهدم که در دفاع مقدس بیش از ۱۰ بار مجروح شد.

مشاور عالی فرمانده کل قوا در امور زمینی با بیان اینکه سردار سلیمانی برای بسیج ارزش قائل بود خاطرنشان کرد: باید راه و رسم زندگی سردار سلیمانی را یاد بگیریم و به آن عمل کنیم.

آراسته اظهار کرد: اگر از دفاع مقدس و سختی ها و ایثار مدافعان حرم و سوختن دل خانواده مفقود الاثر و …. را ندانیم نمی توانیم افتخارات و انقلاب اسلامی را حفظ کنیم.

وی افزود: تا وقتی اینگونه مراسمات دایر است دشمن جرات تجاوز به مارا نخواهد داشت و هر حرکتی را پاسخ می دهیم.

مشاور عالی فرمانده کل قوا در امور زمینی گفت: باید قدر فاطمیون، زینبیون و بدریون را بدانیم زیرا هزار کیلومتر دورتر با دشمنان انقلاب اسلامی می جنگند وگرنه داعش در کرمانشاه حضور داشت و باید در آنجا با این تکفیری ها می جنگیدیم.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار