کد خبر : 54800
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399- 32: 10

امام جمعه آستارا:

حضور هوشمندانه شورای هماهنگی در بزنگاه های انقلاب/ از حجت الاسلام اشجری تصمیم‌گیری‌های درست و اثرگذاری در استان شاهدیم

حضور هوشمندانه شورای هماهنگی در بزنگاه های انقلاب/ از حجت الاسلام اشجری تصمیم‌گیری‌های درست و اثرگذاری در استان شاهدیم

امام جمعه آستارا با اشاره به حضور هوشمندانه و با بصیرت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بزنگاه های انقلاب، وجود این شورا را ستونی برای برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی عنوان کرد.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در گفتگویی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد انقلابی است، اظهار کرد: این شورا در مناسبت‌های ملی و انقلابی همانند ۲۲ بهمن و روز جهانی قدس و در ایام‌الله خاص همچون ۹ دی که به اقتضای شرایط کشور با حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب و مکتب اهل بیت (ع) پدید می‌آید، نقش آفرین اصلی است.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران همواره در صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور دارند و شور و شعور انقلابی خود را نشان می‌دهند، خاطرنشان کرد: با توجه به آیه «وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ»، یکی از کارهای بزرگ و مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این است که ایام الله انقلاب اسلامی را به مردم یادآوری می‌کند.

امام جمعه آستارا، راهپیمایی‌ها و مناسبت‌های انقلاب اسلامی را از مصادیق ایام الله دانست و افزود: نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در یادآوری و سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و سازماندهی مناسبت‌های انقلاب یک نقش محوری است.

حجت الاسلام حافظ نیا، این شورا را ستون مناسبت‌های ملی و مذهبی دانست و اضافه کرد: در طول ۴۰ سال گذشته شاهد حضور به موقع، هوشمندانه و با بصیرت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بزنگاه‌های انقلاب اسلامی بودیم.

وی با اشاره به اینکه آیت الله جنتی از استوانه‌های مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، ادامه داد: از ایشان به عنوان یک چهره انقلابی، همواره مواضع انقلابی سراغ داریم و قدرت و قاطعیت، اهتمام، صلابت و روحیه انقلابی ایشان در پیگیری امور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسیار مثمر ثمر است.

امام جمعه آستارا همچنین ضمن قدردانی از تلاش‌های حجت الاسلام اشجری در تصمیم گیری های درست و اثرگذار در سطح استان، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان تا کنون در برگزاری راهپیمایی‌ها و مناسبت‌های انقلابی و دعوت از سخنرانان مراسم بسیار هماهنگ و خوب عمل کرده و در نهایت شاهد حضور به موقع و مؤثر مردم در صحنه‌های مختلف هستیم.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار