کد خبر : 11581
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1396- 31: 17

حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان مستکبران است

حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان مستکبران است

رئیس عقیدتی‌سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت گفت: برای ادامه راه شهدا و جانبازان باید با حضور پرشور خود در ۲۹ اردیبهشت به پای صندوق‌های رأی رفته و مشت محکمی بر دهان دشمنان و مستکبران بزنیم.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام محمد باقری پیش از ظهر امروز در دیدار فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت از خانواده‌ شهید احمد فتحی و جانباز بازنشسته محمدحسین تهی‌دست با تبریک روز ارتش و گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: ملت ایران هر چه دارد به برکت خون شهداست و بازماندگان شهدا تنها یادگاران آن بزرگان هستند و تجلیل از آنها یک وظیفه است.

وی درباره رشادت‌های شهدا و جانبازان در دوران جنگ تحمیلی افزود: نیروی دریایی نقش مهمی در جنگ تحمیلی داشت و توانست طی چند روز اولیه ناوگان نیروی دریایی عراق را به طور کامل منهدم کند و ما برای ادامه راه شهدا و جانبازان باید با حضور پرشور خود در ۲۹ اردیبهشت به پای صندوق‌های رأی رفته و مشت محکمی بر دهان دشمنان و مستکبران بزنیم.

رئیس عقیدتی‌سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت جایگاه بازنشستگان در جامعه را بالا دانست و تصریح کرد: بازنشستگان باید تجربیات و تخصص خود را در اختیار جوانان قرار دهند./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار