کد خبر : 21932
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶

حضور کمرنگ مسئولان در جمع مردم معترض/ فتنه رشت را مردم انقلابی و جوانان بسیجی خنثی کردند

حضور کمرنگ مسئولان در جمع مردم معترض/ فتنه رشت را مردم انقلابی و جوانان بسیجی خنثی کردند

چرئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مردم همواره در عرصه های حساس پشت ولایت فقیه و انقلاب بودند و حمایت کردند گفت: هرگز نباید به دشمنان انقلاب و نظام لبخند بزنیم.

به گزارش گیلانستان،  حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان، ضمن قدردانی از فعالیت‌های این کمیته در سال‌ گذشته، اظهار کرد: کمیته روستایی و عشایری، یکی از فعال ترین کمیته‌های ستاد دهه فجر استان است که همواره برنامه‌های مردمی و خلاقانه‌ای را در سطح روستاهای گیلان اجرا کرده است.

وی با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است، افزود: در آستانه سی ونهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم و همواره دو خطر جدی مناسبت های انقلاب را تهدید می کند و باید با هوشیاری و مراقبت و استفاده از ابزار هنر این دو تهدید را از انقلاب اسلامی دور کرد.

حجت الاسلام اشجری، «فراموشی» را خطری بزرگ برای مناسبت های انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: برخی از مناسبت‌های درج شده در صفحات تقویم تاریخ انقلاب اسلامی مورد غفلت نسل جوان واقع شده و نمی‌دانند چه اتفاقات مهمی در این روزهای پرخاطره رخ داده است.

وی با تصریح بر اینکه با نگاه به گذشته می توان قدردان وضع کنونی بود، تاکید کرد: متاسفانه برخی با سیاه‌نمایی در فضای مجازی به دنبال ناامید کردن مردم به ویژه نسل جوان نسبت به انقلاب اسلامی هستند و ناامید کردن مردم، بزرگترین گناه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، گرانی، رکود، تورم و اشتغال را از جمله مشکلات جدی کشور دانست و متذکر شد: اگرچه وجود چنین مشکلاتی غیر قابل انکار است، اما سیاه‌نمایی و عدم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سالروز پیروزی آن به دور از انصاف است لذا ضروری است نسبت به تبیین وضعیت گذشته و موقعیت کنونی روشنگری شود.

حجت   الاسلام اشجری با اشاره به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و موفقیت‌های بیشماری که در حوزه‌های متعدد به دست آمده، خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به قدرتی رسیده که همگان در برابر بزرگی آن سر تعظیم فرو آورده اند.

وی گرامیداشت مناسبت‌های انقلاب اسلامی را در هر برهه زمانی با حساسیت‌های ویژه  همراه دانست و یادآور شد: مادامی که دشمن با توطئه های پی در پی در صدد ضربه به انقلاب اسلامی به شکل های مختلف است، همه انتخابات‌ها، راهپیمایی‌ها و مناسبت‌های انقلاب اسلامی، دارای حساسیت ویژه خواهند بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، «تحریف» را دومین تهدید مناسبت‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: دگرگون کردن واقعیت‌ها و قلب حقایق به مرور زمان خطری جدی برای انقلاب اسلامی است و باید مراقب بود تا تاریخ انقلاب اسلامی دچار تحریف نشود.

رئیس ستاد دهه فجر در گیلان، وصیتنامه امام خمینی(ره) را منشور سیاسی جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: با معرفی شاخص‌های تعریف شده از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی مردم می توانند مصادیق آن را تشخیص دهند.

وی با بیان اینکه فعالیت های جامع و گسترده‌ای برای چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ریزی خواهد شد، خاطرنشان کرد: اولین جلسه ستاد مرکزی در تهران با ریاست آیت‌الله جنتی و با حضور   معاونین سه قوه و تعدادی از وزرا و شخصیت‌های لشکری و کشوری برگزار شده است و ان  شاءالله از فروردین   ماه سال آتی جلسات استانی نیز با تشکیل کمیته‌ها شکل خواهد گرفت تا فعالیت‌های استانی بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی چشمگیر باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با اشاره به تقارن روز 11 بهمن با فاطمیه اول، اضافه کرد: درخصوص چگونگی چراغانی، فضاسازی شهری و تزیینات ابلاغیه   ای از سوی ستاد مرکزی ارسال خواهد شد.

حجت   الاسلام اشجری، راه‌اندازی کانالی ویژه در فضای مجازی توسط کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان در سال گذشته را یک اقدام شایسته دانست و افزود: این کمیته‌ به انعکاس فعالیت‌های خود در این کانال پرداخت و اخبار به نحو مناسبی در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری منعکس شد لذا با توجه به فیلتر بودن پیام‌رسان تلگرام، خواستار تداوم این حرکت از طریق پیام رسان‌های مجاز داخلی هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، اساسی‌ترین ویژگی انقلاب را مردمی بودن آن دانست و عنوان کرد: باید زمینه‌های مردمی برگزار شدن مناسبت‌های انقلاب اسلامی را فراهم کنیم و مدیران و مسئولان دستگاه‌ها نیز پشتیبان چنین برنامه های مردمی باشند.

حجت   الاسلام اشجری، ضمن قدردانی از حضور همیشگی علما و روحانیون بین اقشار مردم، گفت: مردم متوقعند همواره حضور مسئولان در بین خود را بیشتر ببینند لذا دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است تا با قرار گرفتن مسئولان در کنار آحاد مردم الفت بیشتری ایجاد شود.

وی با اشاره به حضور موثر نیروهای انقلابی و بسیجی در مقابله با فتنه‌ها و آشوب های اخیر، خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر، مردم انقلابی و بسیجیان جان بر کف به خیابان‌ها آمدند و با خروش علیه آشوبگران، توطئه های اخیر را خنثی کردند و متاسفانه برخی همین مردم انقلابی و جوانان بسیجی کشورمان را تندرو می خوانند و این در حالی است که با وجود اهانت آشوبگران به ارکان نظام، شاهد حضور کمرنگ برخی مسئولان در کنار مردم انقلابی و پاسخگویی به شبهات آنان بودیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با بیان اینکه اقدام به موقع مردم انقلابی فتنه اخیر را در رشت خفه کرد، یادآور شد: بسیجیان و مردم انقلابی در مکان‌های تجمع حضور پیدا کردند و با شعارهای منطقی و مطالبه گرایانه، آشوبگران و فتنه‌گران را کنار زدند./ ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار