کد خبر : 77428
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400- 01: 11

حضور ۴۵ گشت فرهنگی اجتماعی در گیلان/ ناجا با هنجارشکنان به شدت برخورد می‌کند

حضور ۴۵ گشت فرهنگی اجتماعی در گیلان/ ناجا با هنجارشکنان به شدت برخورد می‌کند

فرمانده انتظامی استان گیلان از برخورد نیروی انتظامی با هر گونه برخورد هنجار شکنانه خبر داد و گفت: از ۱۰۹ گشت تشکیل شده توسط نیروی انتظامی ۴۵ گشت مربوط مربوط به مسائل اجتماعی است که در تمامی نقاط کانون جمعیت با هدف ایجاد محیط مناسب برای آرامش مردم حضور دارند.

به گزارش گیلانستان، سردار عزیزالله ملکی صبح امروز در رزمایش فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با تبریک میلاد با سعادت آقا امام زمان (عج) اظهار کرد: روز عید نیمه شعبان یکی از بزرگترین اعیاد شیعیان بوده و هرساله این جشن به بهترین نحو ممکن در گیلان گرامی داشته می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی در تمامی حوزه‌ها با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز گفت: گیلان امسال شاهد حضور بی‌شمار مسافران در گیلان است و به این دلیل نیروی انتظامی در تمامی امور آمادگی لازم را داشته و پیش‌بینی‌های لازم اتخاذ شده است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به آغاز رزمایش فرهنگی اجتماعی بیان کرد: با توجه به حضور مسافران به گیلان باید امنیت را برای مسافران برقرار کرد به این منظور و به دلیل آزادسازی سواحل دسترسی مردم به ساحل بیشتر شده لذا باید خدمات بیشتری به مردم در سواحل و تفرجگاه‌ها ارائه شود.

ملکی از برخورد نیروی انتظامی با هر گونه برخورد هنجار شکنانه خبر داد و افزود: همواره در برخی تفرجگاه‌ها و سواحل عده‌ای معدود از افراد به دنبال برهم زدن نظم اجتماعی جامعه با ارائه رفتار هنجارشکنانه هستند لذا نیروی انتظامی با این گونه افراد هیچگونه مماشاتی نداشته و با آنان برخورد خواهد کرد.

وی یکی از اهداف آغاز رزمایش فرهنگی_اجتماعی را ایجاد آرامش روانی در جامعه دانست و تصریح کرد: از ۱۰۹ گشت تشکیل شده توسط نیروی انتظامی ۴۵ گشت مربوط مربوط به مسائل اجتماعی است که در تمامی نقاط کانون جمعیت با هدف ایجاد محیط مناسب برای آرامش مردم حضور دارند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر لزوم توجه به امر به معروف و نهی از منکر توسط تمامی ارکان نیروی انتظامی گفت: کار امر به معروف مختص به این ۴۵ گشت نبوده و تمامی ارکان نیروی انتظامی شامل پلیس راه و راهور باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهند.

ملکی با بیان اینکه ایجاد تنش در جامعه به هر دلیلی قابل قبول نیست، بیان کرد: ایجاد تنش در جامعه توسط برخی افراد قابل قبول نیست لذا نیروی انتظامی با هرگونه هنجارشکنی به شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار