کد خبر : 34921
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰

مسئول اردوی راهیان نور سپاه قدس گیلان خبر داد:

حضور ۷ هزار گیلانی در اردوی راهیان نور جنوب کشور

حضور ۷ هزار گیلانی در اردوی راهیان نور جنوب کشور

زادرستم با بیان اینکه تا کنون ۲ هزار و ۶۰۰ نفر به این مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند، گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان نوروز بالغ بر هفت هزار نفر از اقشار مختلف گیلان به این مناطق اعزام شوند.

« اصغر زادرستم» در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور دانشجویی و محلات از اسفند ماه سال جاری آغاز شده است و اکنون هم ادامه دارد.

 

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان افزود: تاکنون بالغ بر یک هزار و 390 دانشجو از گیلان به این مناطق اعزام شدند و تا 2 روز آینده راهیان نور دانشجویی به اتمام می‌رسد. 

 

وی با بیان اینکه اردوی راهیان نور محلات از 17 اسفند آغاز شده و تاکنون 2 هزار و 600 نفر به این مناطق اعزام شده‌اند، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان نوروز بالغ بر هفت هزار نفر از اقشار مختلف گیلان اعم از ادارات، محلات و… اعزام صورت بگیرد.

 

زادرستم با اشاره به اسکان خانوادگی در اردوگاه، تصریح کرد: کلیه خانواده‌هایی که تمایل داشته باشند از گیلان با خودروی شخصی به راهیان نور مشرف شوند، اسکان و تغذیه آنها رایگان است.

 

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: خانواده‌ها برای بهره‌مندی از این فضا می‌توانند به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج سراسر استان مراجعه کنند و با گرفتن معرفی‌نامه به این منطقه اعزام شوند.

 

زادرستم اظهار کرد: بازدید از یادمان شهدای گمنام اندیمشک، شهدای فکه و اجرای روایت‌گری، بازدید از شهدای هویزه مقتل شهید علم الهدی و یارانش، شرکت در نمایش فرهنگی و بصیرتی مردان آسمانی، بازدید از یادمان شهدای شلمچه و اروندکنار و اجرای مراسم وداع و برنامه فرهنگی با روایتگری راویان کشوری در حسینیه اردوگاه گیلان از دیگر برنامه‌هاست.

پایان پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار