کد خبر : 33321
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

حضور 1000 پزشک بسیجی در مناطق محروم کشور

حضور 1000 پزشک بسیجی در مناطق محروم کشور

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه بسیج برگ برنده ملت ایران است گفت: یک هزار پزشک بسیجی هم‌اکنون در سراسر کشور برای خدمت به مردم حضور دارند.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا تویسرکانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در رشت با بیان اینکه امام خمینی (ره) تصمیماتش را بر اساس کتاب الهی می‌گرفت اظهار کرد: تشکیل بسیج یک فکر آسمانی و الهی بود تا انقلاب اسلامی را به اهداف خود برساند.

وی با اشاره به اینکه کلید خوشبختی ملت ایران، بسیج است افزود: کلید حل مشکلات کشور بسیج است و بسیج به همین دلیل در تمامی عرصه‌ها حضور دارد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه بدون بسیج امکان ادامه انقلاب نبود گفت: تهدید سخت در دوران دفاع مقدس، تهدید نیمه سخت به‌واسطه ترورها و آشوب‌ها و تهدید نرم به‌مانند جنگ روانی و رسانه‌ای امروز، ازجمله‌ نقشه‌های دشمن در دوران 40 سال انقلاب بوده است.

تویسرکانی با اشاره به اینکه بسیج برگ برنده ملت ایران است بیان کرد: بسیج اگر در دوران دفاع مقدس نبود ما موفق نمی‌شدیم که دشمن بعثی را از کشور بیرون کنیم.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس کشور ما در برابر کل کشورهای دنیا قرارگرفته بود افزود: تعداد شهدای استان گیلان علی‌رغم فاصله زیاد با جبهه‌های نبرد حق علیه باطل ازنظر آماری در کشور بی‌نظیر هستند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: در دوران دفاع مقدس بیشترین بسیجیان حاضر در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل از خطه شمال حضور پیدا می‌کردند.

تویسرکانی با اشاره به اینکه نیروی که در تهدیدات از مردم دفاع می‌کند بسیج است افزود: هم‌اکنون 10 هزار نیروی جهادی بسیجی در قالب بسیج سازندگی در حال خدمت در مناطق محروم هستند.

وی با بیان اینکه در بین بسیجیان 22 قشر وجود دارد تصریح کرد: هم‌اکنون 22 قشر علمی و تخصصی در بسیج حضور دارند که در اقشار خود تفکر انقلاب را نهادینه‌سازی می‌کنند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه حقیقت بسیج نیروی فداکار و خدوم است بیان کرد: بسیجیان دنبال امنیت و پیشرفت مردم هستند و به‌هیچ‌وجه بسیج به دنبال اشرفی گری نیست.

تویسرکانی با بیان اینکه یک هزار پزشک بسیجی هم‌اکنون در سراسر کشور برای خدمت به مردم حضور دارند گفت: تلاش بسیجیان در استان‌های محروم بیشتر است و فقط هم بحث محرومیت‌زدایی نیست و اقدامات فرهنگ‌سازی و آموزشی نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار