کد خبر : 31688
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 آذر 1397- 42: 10

حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی در گرو مسجد محوری است

حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی در گرو مسجد محوری است

مهرزاد با بیان اینکه اولویت اعتلای بسیج برپایی نمازهای جماعت و تربیت جوانان در تراز انقلاب اسلامی حول محوریت مسجد است گفت: حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی در گرو مسجد محوری است.

به گزارش گیلانستان «محمد مهرزاد» شب گذشته(سه‌شنبه، ۲۰آذر) در نشست هم‌اندیشی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج بخش کلاچای و واجارگاه با محوریت ترویج گفتمان مسجد محور بسیج که در مسجد جامع شهر کلاچای برگزار شد گفت: گسترش تفکر جهان شمول انقلاب اسلامی در سطح منطقه امروز عرصه را بر دشمن تنگ کرده است، نفوذ فکری انقلاب و تولید قدرت‌های سخت و نرم عامل اصلی سردرگمی و استیصال دشمن است.

جانشین فرمانده سپاه رودسر ادامه داد: روحیه برگرفته از انقلاب اسلامی و تفکری برآمده از اندیشه بسیجی شرایط امروز جبهه مقاومت و پیروزی‌های ملت‌های مسلمان منطقه برابر تروریست‌ها را رقم زد.

وی با بیان اینکه حضور در مسجد جوانان انقلابی تربیت و تحویل این جامعه و نظام می‌دهد اظهارکرد: مردم به ویژه نسل جوان با حضور خود در مسجد حافظ دین و نظام اسلامی بوده و تو دهنی به دشمن است.

جانشین فرمانده سپاه رودسر بسیجیان را سرچشمه‌های اخلاص و معنویت و پشتوانه عظیم نیروی انسانی پرتلاش و خلاق کشور عنوان کرد و گفت: امروز باید برای پویایی و سرعت بخشیدن به حرکت رو به جلو بسیج، از ظرفیت‌های فکری و نیروی انسانی موجود استفاده بهینه و با برنامه شود.

مهرزاد با بیان اینکه مهمترین اولویت اعتلای بسیج برپایی نمازهای جماعت و تربیت جوانان در تراز انقلاب اسلامی حول محوریت مسجد است تصریح کرد: در عدالت اجتماعی کوشا باشیم تا زمینه‌ساز دولت اسلامی و پرورش نیروهای خلاق، مذهبی و انقلابی باشیم چراکه حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی در ترویج مسجد محوری است.

وی با تاکید بر اینکه مسجد محوری باید شاخصه فعالیت پایگاه‌های بسیج حول محوریت امام جماعت در مساجد به عنوان کانون‌های معنویت و اخلاق باشد خاطرنشان کرد: باید هنر وصل کردن جوانان و نوجوانان را به مسجد داشته باشیم تا مسجد محور همه برنامه‌ها قرار گیرد.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار