کد خبر : 11484
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 فروردین 1396- 05: 10

حقوق شهروندی و عدالتی که روحانی از آن دم می‌زند محقق نشده است

حقوق شهروندی و عدالتی که روحانی از آن دم می‌زند محقق نشده است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با بی‌توجهی دولت در پاسخگویی به مطالبات مردم، حقوق شهروندی و عدالتی که روحانی از آن دم می‌زند محقق نشده است.

به گزارش گیلانستان، محمود شکری در گفت‌وگویی، عملکرد دولتمردان و مسئولان دولت روحانی را ناعادلانه بیان کرد و اظهار داشت: برخی از جرایم مورد بی‌توجهی دستگاه قضا و دستگاه‌های نظارتی قرار گرفته‌اند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از فرمانداران دولت روحانی از مردم اخاذی می‌کنند گفت: زمانی که فرماندار دولت یازدهم جلوی مسیر تردد گردشگران را با طنابی می‌گیرد و از آن‌ها وجهی دریافت می‌کند یعنی اخاذی می‌کند.

شکری بیان داشت: گرفتن هر مقدار وجهی از مردم که در اصول و قانون اساسی وجود ندارد غیرقانونی است که یکی از فرمانداران گیلان چنین جرمی را مرتکب شده و موجب عزل وی شده است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با اشاره به عزل و نصب مجدد فرماندار متخلف اذعان داشت: پس از بررسی‌های وزارت کشور فرماندار متخلف عزل شد اما پس از مدتی در جایی دیگر مجدداً مشغول به کار شد.

وی با بیان اینکه مردم با نمایندگان خود ارتباط تنگاتنگ دارند و نمایندگان موظف به پاسخگویی به سئوالات مردم هستند گفت: سئوال مردم از ما این است که اگر فرماندار مذکور خطاکار بوده چرا در جایی دیگر به‌عنوان فرماندار مشغول به  کار شده است و ما پاسخی برای چنین سئوالاتی نداریم.

شکری با اشاره به در حاشیه قرار گرفتن نمایندگان مجلس در دولت یازدهم گفت: آیا روحانی به‌عنوان نماینده اسبق مردم در مجلس شورای اسلامی طی ۵ دوره مختلف با مردم اینگونه رفتار میکرد و سوالات مردم را بی پاسخ رها میکرد و به درخواست هایشان بی توجه بود؟

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پاسخ به سئوالات مردم جزو وظایف نمایندگان است که در این دولت با بی‌توجهی به آن، حقوق شهروندی و عدالتی که روحانی از آن دم می‌زند محقق نشده است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار