کد خبر : 4642
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 تیر 1395- 17: 12

حقوق های میلیونی مدیران موجب رنجش مسلمانان انقلاب شده است

حقوق های میلیونی مدیران موجب رنجش مسلمانان انقلاب شده است

آیت الله قربانی به حقوق‌های میلیونی مدیران اشاره کرد و گفت: حقوق های میلیونی مدیران موجب رنجش مسلمانان انقلاب شده است.

به گزارش درگیلان، آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه‌های نماز‌ جمعه رشت که در مسجد مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد ضمن دعوت به تقوای الهی و با بیان اینکه بهترین کلام، کلام خدا است اظهار داشت: خداوند می‌فرماید پیامبر(ص) رسول خدا است و ویژگی کسانی که پیرو او هستند این است که مقابل دشمنان سرسخت و نسبت به مومنان رئوف هستند.

وی با بیان اینکه قرآن نمی‌گوید که نسبت به غیرمسلمانان بی‌رحم باشیم افزود: امام علی(ع) در نامه‌ای به مالک اشتر نوشت نسبت به مردم مصر گرگ و درنده نباشید.

امام جمعه رشت با بیان اینکه داعشی‌ها فکر می‌کنند غیر خود را باید در آتش بسوزانند گفت: اسلام برای نابودی نیامده بلکه آماده مردم را ارشاد و هدایت کند.

آیت الله قربانی با بیان اینکه داعشی‌ها مسلمانان را برای تفرقه انگیزی به دو گروه تقسیم کرده اند بیان کرد: امام علی(ع) می‌فرماید مردم دو دسته اند؛ عده ای برادر دینی ما هستند و گروهی دیگر که مثل ما انسان هستند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگاه رهبری با بیان اینکه پیام روز قدس این است که به ظالمان تکیه نکنید تاکید کرد: باید نسبت به ظالمان دشمن باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان سوریه, عراق و یمن را برادر دینی ایران دانست و گفت: این کشورها تحت ظلم و ستم استکبار قرار گرفته اند و نمی‌توانیم نسبت به آنان بی‌تفاوت باشیم.

آیت الله قربانی با اشاره به اینکه امام(ره) در سال ۵۸ آخرین جمعه ماه رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کرد اظهار کرد: بر این اساس مردم مظلوم ایران و سایر مسلمانان جهان در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کنند و شعارشان این است که آمریکا و اسرائیل باید نابود شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم استان گیلان امروز با شرکت در راهپیمایی روز قدس نشان دادند تابع ولایت هستند اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند تا ۲۵ سال دیگر معلوم نیست اسرائیل روی زمین باشد.

امام جمعه رشت اظهار کرد:  مردم فلسطین در کنار مردم جهان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند و انزجار خود را از ستمگران تاریخ نشان می‌دهند.

آیت الله قربانی به حقوق‌های میلیونی مدیران اشاره کرد و گفت: حقوق های میلیونی مدیران موجب رنجش مسلمانان انقلاب شده است./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار