کد خبر : 5631
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 شهریور 1395- 22: 0

شهرداری و شوراها نباید محلی برای دعوا و گروکشی های سیاسی شود

شهرداری و شوراها نباید محلی برای دعوا و گروکشی های سیاسی شود

فعال سیاسی و فرهنگی گیلان گفت: در ارتباط با شهرداری و شوراها هم باید گفت شورا یک نهاد اجتماعی برای رفع مشکلات شهری مردم است و نبایستی محلی برای دعواهای سیاسی و گروکشی های سیاسی شود.

به گزارش گیلانستان به نقل از افق گیلان، حسین رضاپور فعال سیاسی و فرهنگی گیلان در جمع برخی از اصحاب فرهنگ و رسانه شهر رشت اظهار کرد: بنده خود در طول مدتی که با جوانان استان گیلان و شهرستان رشت برخورد و با آنها صحبت کردم دیدم جوانان گیلانی جوانانی فعال هستند که میخواهند استان خود را در تمام سطوح از اقتصاد و کشاورزی و عدالت اجتماعی و سیاسی در بالاترین سطح ببینندد و اراده های بلندی را در این عزیزان دیدم که این جای امیدواری است و باید به این افتخار کنیم. بنده نیز علاقه مند هستم که در کنار شما هستم و خواهم بود و دنبال حاشیه ها هم نیستیم تا به جامعه ما لطمه بخورد ولی مدیری که در پستی قرار گرفته که لایق آن نیست بایستی با روحیه علمی و منطقی و با توصیه های دلسوزانه او را بر روی ریل برگرداند.

img_20160911_221834

وی افزود: دیدگاه مقام معظم رهبری هم در اقتصاد مقاومتی نیز همین مقاوم سازی اقتصاد است و با ریاضت اقتصادی و گرسنگی کشیدن کاملا متفاوت است و اقتصاد مقاومتی دنبال پایه های محکمی است تا بتواند اقتصاد را سامان دهد.و همین پایه های خراب در استان گیلان و حتی کشور باعث عدم توفیق در عرصه های اقتصادی شده است. ما انقلاب کردیم تا خیلی از این مواردی که امروزه در عرصه مدیریتی شاهد هستیم را نبینیم و اینکه برخی مدیران با گرفتن حقوق های نجومی باعث ایجاد شکاف های طبقاتی در جامعه میشود این همان تفکر طاغوتی است که از آن باید هراس داشت و در صدد رفع ان به طور جدی گام برداشت. این نگاهی که همیشه یک گروهی از بالا به طبقه پایین تر و پایین تر ها همیشه با نگاه حسرت به بالادستی ها بنگرند نگاه ناپسندی است که نه تنها بنده بلکه انقلاب اسلامی هم با این نگاه شدیدا مخالف است. ما همه دنبال جامعه آباد هستیم و بایستی جوانان تحصیل کرده در کشور را محترم بداریم و قدر نخبگان را بدانیم و مشکلات جامعه را حس کنیم و از تفکر خودگرایی و خود پرستی بیرون بیاییم و با در کنار مردم بودن آغازی را داشته باشیم که پایانی زیبا را برای همه ما رقم بزند. این که جوانی نخبه از کشور خارج میشود به دلیل اینکه در کشور شرایط مناسب برای رشد و ترقی و معیشت او فراهم نیست مایه ذلت است که بایستی برای رفع آن نگاه جدی تری داشت.

رضاپور خاطرنشان کرد: در ارتباط با شهرداری و شوراها هم باید گفت شورا یک نهاد اجتماعی برای رفع مشکلات شهری مردم است و نبایستی محلی برای دعواهای سیاسی و گروکشی های سیاسی شود. در شهرداری باید دنبال این باشیم که به همه مردم شهر با یک نگاه عادلانه نگاه کنیم و خذمات شهری را به بهترین وجه ممکن و عادلاه توزیع کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار