کد خبر : 65862
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

حلقه فسادی که این‌بار دور پای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان پیچید/ نگاهی اجمالی به تایید صلاحیت‌های پرحاشیه!

حلقه فسادی که این‌بار دور پای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان پیچید/ نگاهی اجمالی به تایید صلاحیت‌های پرحاشیه!

در برخی از تایید صلاحیت‌های انجام شده، میتوان رد پای حلقه فسادی را که پیش از این خطر نفوذ مجددش را هشدار داده بودیم به وضوح مشاهده کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، این روزها خبر تایید و یا عدم تایید برخی افراد کاندیدای انتخاب شوراهای اسلامی شهر توسط هیئت نظارت بر انتخابات در استان سبب انتقاد بسیاری از شخصیت‌ها، کاندیداها و فعالان سیاسی اجتماعی استان گیلان شده است.

اما نکته نگران کننده اینجاست که در برخی از تایید صلاحیت‌های انجام شده، میتوان رد پای حلقه فسادی را که پیش از این خطر نفوذ مجددش را هشدار داده بودیم به وضوح مشاهده کرد.

تایید صلاحیت جناب مشاور سابق که در تاریخ ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ توسط نهادهای امنیتی بازداشت شده بود یکی از غیرقابل پذیرش‌‌ترین اقدامات هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در گیلان است که هنوز هیچ پاسخ قانع‌کننده‌ای به آن داده نشده!

همچنین در کمال ناباوری و تاسف، هیئت نظارت بر انتخابات شوراها با تایید صلاحیت فردی با اسم رمز شهر هوشمند و برگزاری کنسرت‌های آنلاین و همچنین با حمایت حلقه فاسد اطراف شهردار سابق در تلاش برای ورود به شورای شهر است مسیر را برای وقیح‌تر شدن این شبکه فاسد هموار کرده است.

از طرفی این هیئت در سه پرونده که موارد آن یکسان بوده، دو نفر را رد صلاحیت و به بهانه حفظ حرمت خانواده شهدا، یک نفر را تایید صلاحیت کرده است؟ سوال اینجاست که اگر فرد مذکور حائز رد صلاحیت بوده، آیا یدک کشیدن اسم خانواده شهید مجوزی برای میدان دادن به اوست و یا اگر موارد موجود در پرونده زمینه رد صلاحیت را ایجاد نمی‌کرده، چرا دو فرد دیگر رد صلاحیت شدند؟! آیا چیزی غیر از حب و بغض‌های شخصی در میان است‌؟!

انتطار می‌رود تا بزرگان استان و نهادهای ذی ربط با دقتی بیشتر و برای حفظ اعتماد عمومی مردم و همچنین صیانت از اهداف انقلاب اسلامی، از ایجاد زمینه برای اقدامات وقیحانه شبکه فساد در استان گیلان جلوگیری نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رشت شنبه , 25 اردیبهشت 1400 - 14:11

همین سه نفر چه گلی به سر این شهر زدن که شما امرورز سنگشون به سینه می زنید ؟
نکنه رپرتاژی برداشتی شیطون ؟
راستی از این سه نفر پرسیدی چرا پنج شهردار ظرف سه سال استیضاح شده ؟
یک سال هم که شهردار نداشتیم

رفتن به نوار ابزار