کد خبر : 21380
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1396- 06: 21

حماسه ۸دی ندای حق طلبی بود/ آب در آسياب دشمن ريختن خیانت به نظام است

حماسه ۸دی ندای حق طلبی بود/ آب در آسياب دشمن ريختن خیانت به نظام است

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: حماسه هشتم دی ندای حق طلبی مردم رشت و نشاندهنده عشق و علاقه آنان به ولایت فقیه بود.

به گزارش گیلانستان، سید امیر حسین علوی با گرامیداشت حماسه هشتم دی مردم رشت در دفاع از انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: در هشتم دی ماه مردم شریف رشت به صورت خودجوش در میدان شهدای ذهاب تجمع کرده و با سر دادن شعار، تنفر و انزجار خود را نسبت به افراد هتاک به اسلام و انقلاب و ولایت نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه فتنه گران در سال ۸۸ اهداف شومی در سر می پروراندند بیان کرد: مردم خداجوی رشت در هشتم دی ماه جلوتر از شهرهای دیگر کشور به ندای حق طلبی رهبر انقلاب لبیک گفته و حماسه بزرگی را خلق کردند.

علوی با اذعان به اینکه مردم رشت در تمامی ادوار در دفاع از ارزشها، اسلام و انقلاب پیشگام بودند گفت: شهید سرافراز میرزا کوچک جنگلی نمونه این ادعاست و پس از آن در دوران انقلاب نیز مردم رشت با تقدیم شهدای گرانقدری از جمله شهید قلی پور و…. طلایه دار حمایت از اسلام و انقلاب بودند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه خروش مردم رشت نشان دهنده هوشیاری مردم این دیار بود گفت: این حرکت سرآغاز حماسه نهم دی در سراسر کشور گردید.
علوی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همواره در صدد آسیب رساندن به کشور می باشند و با دسیسه های خود قصد تفرقه افکنی در بین ملت و مسئولین را دارند.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت بیان کرد: پایبندی به ارزشها نباید در حد حرف زدن باشد و این مهم باید در تمامی امور و تحرکات در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه سخنان پوچ و واهی موجب تقویت توطئه های دشمنان می شود تصریح کرد: اينگونه اظهارات آب درآسياب دشمن ريختن وخیانت به نظام است.
علوی به نقش رهبری در خنثی کردن توطئه های دشمنان درسال ۸۸ اشاره كرده و گفت: رهبریهای داهیانه امام خامنه ای موجب بیداری ملت و خنثی شدن توطئه های دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در خاتمه بر لزوم حفظ وحدت در ایران اسلامی تاکید و بیان کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی در تلاشند تا به هر طریق ممکن با ایجاد تفرقه و نزاع داخلی وحدت ملت ایران را از بین برده و به افکار پلید و شوم خود دست یابند و از این جهت وظیفه همه ما دوری جستن از اندیشه های باطل و پیروی مطلق از ولایت فقیه به منظور حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار