کد خبر : 7353
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1395- 47: 11

حماسه ۸ دی یادآور بصیرت مثال‌زدنی مردم استان گیلان است

حماسه ۸ دی یادآور بصیرت مثال‌زدنی مردم استان گیلان است

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه حماسه ۸ دی یادآور بصیرت مثال‌زدنی مردم گیلان است گفت: حماسه ۸ دی آثار فتنه را از گیلان پاک کرد.

به گزارش گیلانستان ، حجت‌الاسلام والمسلمین امیر چهری در سومین جشن یکپارچه دانش‌آموختگان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دانشجویان سرمایه‌های ملی میهن اسلامی هستند اظهار داشت: پیشرفت‌های علمی با دست توانای دانشجویان برای میهن اسلامی به‌وجود می‌آید.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه ۸ دی در استان خاطرنشان کرد: ۸ دی ماه یادآور بصیرت مثال زدنی و پشتیبانی مردم گیلان از ولایت است که همواره این استان را در کشور زبانزد کرده است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر اینکه حماسه ۸ دی آثار فتنه را در گیلان از بین برد تصریح کرد: این حماسه عظیم ملی نشانه تامل، بصیرت و نگاه ولایی مردم گیلان به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

چهری فارغ‌التحصیلی را یک اتفاق مهم و با اهمیت در دوران زندگی آدمی عنوان کرد و با بیان اینکه دانشجویان یک سرمایه عظیم برای کشور محسوب می‌شوند گفت: در این دوران از زندگی مسیری روشن پیش روی افراد باز می‌شود و باید از این فرصت استفاده بهینه کرد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اعزام اردوهای زیارتی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مشهد مقدس خبر داد و بیان کرد: اردوهای مذکور در ترم پیش رو و با اولویت دانشجویان ترم آخر در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار می‌شود./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار