کد خبر : 7388
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1395- 55: 12

حماسه ۸ دی روز سبقت مردم گیلان در مخالفت با فتنه‌گران است

حماسه ۸ دی روز سبقت مردم گیلان در مخالفت با فتنه‌گران است

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: حماسه هشت دی روز سبقت مردم گیلان در مخالفت با فتنه‌گران و اعلام وفاداری نسبت به ولایت است.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر عامل و کارکنان شرکت گاز گیلان با تبریک اعیاد گذشته و حماسه ۸ دی اظهار کرد: مردم گیلان در خیرات از دیگر مناطق کشور سبقت گرفتند و مردم گیلان در مخالفت با فتنه‌گران یک روز جلوتر نسبت به ولایت اعلام وفاداری و دشمنی با فتنه‌گران را ابراز کردند.

امام جمعه رشت در ادامه با ابراز خرسندی از توسعه گازرسانی در مناطق مختلف گیلان، تصریح کرد: توسعه گازرسانی در حفظ محیط زیست تاثیرگذار است و گاز از نعمت‌های الهی بوده و اسراف و تبذیر در استفاده از نعمت خداوند قابل قبول نیست.

قربانی، هوای پاک و محیط زیست خوب را از ویژگی گیلان خواند و بیان کرد: سالانه گردشگران بسیاری به استان سفر کرده و از هوای پاک آن استفاده می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با انتقاد به برخی از برگزاری مهمانی‌های پر هزینه، خاطرنشان کرد: غذاهای مختلفی در مهمانی‌ها عرضه می‌شود و این امر معقول نیست زیرا برخی از مردم محتاج نان شب خود هستند.

وی با تأکید بر ضرورت همدلی بین مسؤولان و مردم استان یادآور شد: همدلی بین مردم و مسوولان می‌تواند تمام مشکلات را برطرف کند./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار