کد خبر : 7392
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1395- 59: 12

حماسه ۸ دی نشانه ولایت‌مداری مردم گیلان است / فتنه اصل نظام را هدف گرفته بود

حماسه ۸ دی نشانه ولایت‌مداری مردم گیلان است / فتنه اصل نظام را هدف گرفته بود

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت:حماسه هشت دی نشانه ولایت‌مداری بصیرت و ولایت‌مداری مردم گیلان است.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام سید محمدرضا شفیع‌امامی امروز در گفت‌وگویی با اشاره به فرا رسیدن حماسه ۸ و ۹ دی اظهار کرد: ۸ دی در گیلان و ۹ دی در سراسر ایران روز بصیرت تمام مردم کشور به‌ویژه گیلان است.

وی با بیان اینکه مردم گیلان با بینش و بصیرت عمیق خود توطئه بزرگی که می‌رفت نظام را تهدید کند و به چالش بکشاند خنثی کردند، افزود: مردم گیلان در هشت دی با بصیرت نشان دادند که می‌توانند تیغ تیز دشمن را کُند کنند و مدال افتخار را به گردن بیاویزند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های پیام نور گیلان حماسه هشتم و ۹ دی را نشانه ولایت‌مداری مردم این استان و کشور دانست و گفت: گیلان حدود ۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و از این نظر جایگاه سوم کشور را دارد.

وی جایگاه گیلان از نظر تعداد شهدای روحانی در کشور را سوم خواند و تصریح کرد: شکل منطقی بصیرت مردم گیلان و هوشیاری آنها قابل درک بوده و این ویژگی حسادت دشمن را بر می‌انگیزد.

شفیع‌امامی به حمایت عده‌ای از فتنه در زمان حاضر اشاره کرد و یادآور شد: عده‌ای که می‌خواهند چهره فتنه‌گران را کمرنگ کنند نمی‌توانند خللی در روند بصیرت‌افزایی مردم داشته باشد.

وی با تصریح بر اینکه فتنه‌گران هیچ جایگاهی در بین مردم ندارند، خاطرنشان کرد: کمترین اقدام فتنه‌گران برائت از کار خودشان در جریان فتنه است شاید در دادگاه مردم تا حدودی جایگاهی پیدا کنند و تا زمانی که این عمل انجام نشود نگاهی که مردم یک‌هزار و ۴۰۰ سال پیش به ابوسفیان داشتند، همان نگاه را نسبت به آنها دارند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های پیام نور گیلان با بیان اینکه فتنه اصل نظام را هدف گرفته بود، یادآور شد: فتنه‌‌گران باید مطرود شوند و اطلاع‌‌رسانی به موقع و شفاف می‌تواند جلوی جهل بعضی‌ها و سوءاستفاده آنها را بگیرند.

وی فتنه را خط قرمز رهبر معظم انقلاب دانست و یادآور شد: دانشگاه‌ها مرکز نخبگان جامعه محسوب می‌شوند و نگاه دانشجویان به اساتید می‌تواند مهم و اساسی باشد./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار