کد خبر : 74134
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400- 52: 14

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان:

حمایت از جوانان مومن و جهادگر وظیفه مسئولان است

حمایت از جوانان مومن و جهادگر وظیفه مسئولان است

.

به گزارش گیلانستان، دبیر و جمعی از معاونین و اعضای ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان عصر امروز در محله آسایش۲۱ حضور پیدا کرده و با اعضای گروه جهادی حضرت قاسم‌بن‌الحسن(ع) دیدار و تلاش‌های ایشان تقدیر کردند.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان در این دیدار ضمن تقدیر اقدامات این مجموعه جهادی اظهار داشت: امروز جوانان جهادی در محلات مختلف و مستضعف شهر مشغول به فعالیت هستند تا بتوانند گامی در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی و خدمت به مردم بردارند.

حجت‌الاسلام پوریوسفی با بیان اینکه جریان‌های جوان حلقه‌های میانی امروز در حال پر کردن خلاءهای موجود در کشور هستند و برخی وظایف روی زمین مانده مسئولان را بردوش گرفته‌اند گفت: حمایت از جوانان مومن، توانمند و جهادی که از تمام زندگی خود را وقف خدمت به مردم کردند وظیفه تمامی مسئولان است.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف مسئولان در انقلاب اسلامی این است گوش شنوای خوبی برای شنیدن دغدغه‌های جوانان انقلابی و جهادی باشند و اگر انتقادی از سوی آن‌ها شنیده می شود از روی دغدغه‌مندی و دلسوزی آنها و بخاطر فشارهای روحی دیدن درد های مردم و آسیب های فروان دینی و اجتماعی آنهاست.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه باید از حضور مسئولین در این مناطق تقدیر کرد و برکات مسئولین انقلابی در راس ادارات و نهادهای جامعه نزدیکی آنها با مردم و دردهای آنهاست و طبق سیره مقام معظم رهبری باید نشستن و مراوده دائم با مردم و جامعه را در راس فعالیت های خود قرار دهیم و بگذاریم مردم راحت و بدون تکلف صحبت کنند.

پوریوسفی حمایت از جریانات مردمی فعال را راهکار کلیدی رفع مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: خدمت به مردم و جریانات مردمی فعال در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی عنایتی است که خداوند به مسئولان عنایت کرده و باید قدردان این نعمت الهی باشند.

وی اظهار داشت: نقش مردم و جوانان مومن و متعهد در گام دوم انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای است و مقام معظم رهبری نیز در راستای بهره‌مندی از این ظرفیت و تقویت جریان‌های حلقه‌های میانی تاکید فراوانی دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار