کد خبر : 69288
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1400- 37: 17

حمایت جامعه سلامت گیلان از گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهوری برای وزارت بهداشت

حمایت جامعه سلامت گیلان از گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهوری برای وزارت بهداشت

جامعه سلامت حامی حضرت آیت‌الله رئیسی، در استان گیلان با انتشار بیانیه‌ای ضمن تقدیر از رئیس‌جمهوری به جهت گزینش یکی از توانمندترین و باکفایت ترین مدیر برای وزارت بهداشت، خواستار حمایت وکلای ملت از این وزیر پیشنهادی شدند.

به گزارش گیلانستان، جمعی از اساتید، اعضای هیئت‌علمی، نخبگان، فرهیختگان و مدافعان سلامت استان گیلان با تدوین بیانیه و انتشار آن در رسانه‌ها، حمایت خود را از دکتر عین‌اللهی، وزیر پیشنهادی حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران برای تصدی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کردند.
در بیانیه جامعه سلامت گیلان آمده است:
حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران
با سلام و تقدیم احترام خدمت حضرت‌عالی و توفیق روزافزون برای دولت مردمی ایران
خدای را شاکریم که در بررسی و معرفی اعضای کابینه دولت سیزدهم از وجود اندیشمندی فرزانه، استادی مجرب و مدیری انقلابی و دلسوز برای تصدی وزارت خانه بزرگ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جناب استاد بهرام عین الهی بهره گرفته‌اید.
بی‌شک با شناختی که جامعه سلامت و دانشگاهی استان گیلان از این استاد نخبه و انقلابی سراغ دارد؛ رویکردها، برنامه‌ها و اجرای سیاست‌های کلی نظام و انطباق آن‌ها با اسناد بالادستی در حوزه بهداشت طی یک دوره چهارساله با برنامه‌ریزی، ساماندهی، هدایت و نظارت وزیر محترم پیشنهادی محقق شده و نظام سلامت کشور علاوه بر حفظ و پایداری، روند صعودی را در اجرای نظام بهداشتی، درمانی و آموزش عالی پیش خواهد گرفت.
جامعه دانشگاهی نظام سلامت گیلان آنچه در خصوص استاد گرامی جناب آقای دکتر عین‌اللهی سراغ دارد، همراهی دلسوزانه این مدیر انقلابی با مردم در بحران‌ها به‌ویژه در دوران جنگ تحمیلی و پس‌ازآن است و یقین داریم استمرار روحیه ایشان در کرسی وزارت بهداشت می‌تواند روحی تازه در نظام سلامت کشور در دوران بحران کرونا و پس‌ازآن نیز داشته باشد.
با معرفی دکتر بهرام عین‌اللهی جهت تصدی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیمی از مسیر تحول‌آفرین و عدالت محور نظام سلامت کشور طی شده و یقیناً پیمایش سیر جهشی و تحولی این حرکت جهادی، نیازمند حسن اعتماد نمایندگان مردم در خانه ملت است.
جامعه سلامت حامی دولت مردمی حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی به نمایندگی از مدافعان سلامت، اساتید، اعضای هیئت‌علمی و کادر بهداشت و درمان استان گیلان ضمن تقدیر از درایت و نخبه گزینی رئیس‌جمهوری، امیدوار است مجلس شورای اسلامی نیز بارأی اکثریت نمایندگان محترم و انقلابی پشتوانه‌ای را در جهت ارتقا و اعتلای نظام بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیافریند.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار